A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Rocket III 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kompromisszum nélkül

Szöveges ítélet

Az az igazság, hogy nem is akartam ilyet. Túraendúrót szerettem volna, egy Varadero-t. Aztán megláttam élőben...és a kérdés eldőlt.
Használt, de szép. És amikor ráültem, éreztem, hogy ez kell, pont, mint annak idején a Kawa Meanstreak. Minden kézre és lábra esett a 183 cm -emnek.
Szóval kipróbálás nélkül megvettem. A szalonban (Triumph Budapest) elláttak tanácsokkal, aztán haza indultam vele. Végig a körúton és ki az M7-re.
Első érzés a padkáról lekanyarodva: "hát, ez nem kicsi"
2. "Sokan nézik a motort" :)
Szóval kiaraszoltam. Nem volt nehéz, de figyelni kell. Türelmesen várni és nem furakodni. Jól kezelhető, de érezteti, hogy nem vagy egyedül. Jó fék, de kell a hátsót is használni, mert mégiscsak 350kg. Ja és hogy megy? Városban nem nagyon kell "húzni" a gázt, inkább csak a bowdent megfeszíteni és aztán váltani. A kuplunk szenzációs, a váltó szintén. Ez egy műszer.
Végre itt pálya. Na kicsi próba... :)..aztaaaaa k...va
Mondta a kereskedő, hogy 120-tól 5-ben "érdekes". Hát az. Amikor húzom a gázt elkezd menni, de annyira, mintha valami csörlő húzná ki alólam a motort. Keményen kell kapaszkodni és nem a szél miatt. És ezt addig csinálja, amíg mered húzni. Egyszerűen nem fogy el. Na ilyet még nem éreztem. 120-nál még kényelmes a szél is. Az autósok lassítanak, megnézik vagy lemaradnak. Kész. 230 km után is kényelmes. Nem veri szét a gerincem.
Vigyorogva hazaértem.

Brutál? Mint az állat.
Nagy? Nagy.
Kényelmes? Nagyon.

Azóta mentem vele még mellékutakon. És ott is jó. :)

Amit nem szeret, az a teherautók által az útba mélyített "árok". A 240-es hátsó ilyenkor elhúzhat, de kezelhető.

Semmihez sem hasonlítható.

Egyelőre ennyi.Ha lesz negatív, majd leírom.

Hibalista

- Eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Még sehova sem vittem.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? CBR 1000F Következő motorja? nem lesz következő :)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -
1 | 2 | 3 | 4