A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Speed Triple 955i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Legális drog

Szöveges ítélet

2001-ben volt az első 955i Triplim. VFR 750-ről ültem át, tehát hasonlóan megbízható, karakteres gépet kerestem. A Speedy nagyságrendileg jobb volt. Akkor váltam fanatikus angol beteggé. Előtte volt egy 955i blokkos Tigerem is. Az is maga a menyország. Ezt a második Triple gépet hozzá nem értőtől vettem, aki nem tudta sem szervizeltetni se nem értékelte. Potom áron, de jó állapotban vettem meg. Azóta csak érik nálam, és egyre jobban függővé válok. Ha a motorozás élményét keresed, ez mindent visz! (Ez a 14. nagymotorom, KTM vaddisznótól speedig mindent használtam, de ez nekem a VAS!)
Megbízható, kiforrott, karakteres, műszer futómű és fékek, a blokkja megér pár misét. 49 éves vagyok, de a gumiperemen közlekedek, majrécsík nincs, pedig nem forszírozom. Persze ez a motor erénye, nem az enyém. Egy hibája van: ideges. Vagyis rövid a tengelytáv, kemény, sportos a futómű, nem bambulsz el rajta. Viszont ésszel használva kirándulva is tök jó. Nyomatékos, kulturált, nem okoz meglepetést, mégis egy DÖG.A lényeg: ez még régi építésű VAS, nem műanyag. Súlya van, le kell nyomni, de mégis alád dolgozik. Kell hozzá tapasztalat, fejben is ott kell lenni - de hát ez a lényeg: totálisan kikapcsol egy órácska alatt is! Nem tudok ennél jobb legális drogot! Műszakilag, optikailag nekem a No.1. Ja, és az a hang...

Hibalista

- Soha,semmi.

Ide hordtam szervizbe

Inkább nem írok semmit. Nagy csalódás az illető.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Más márkaszervizessel nincs tapasztalatom, hiszen ez a motor gyakorlatilag hibátlanul megépített, a kötelező folyadékcseréken kívül nem kellett szerelni.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (4) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Tiger Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -
1 | 2 | 3 | 4