A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph » Tiger Explorer 1200 (1215 cm3)

Tiger Explorer 1200 (1215 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindenre,mindenhol

Szöveges ítélet

Másfél éve ülök a nyergében, és minden féle helyzetben nagyon jól motorozható. Amint megjön a motoros idő munkába járásra is csak a motort használom. Nagysága ellenére könnyen lavírozok a kocsi sorok között, magasan ülve remek kilátás a kocsisorra előttem. A tükrök magasan vannak és így a személyautók tükrei felett megy a saját tükröm, így szűkebb helyen is kényelmesen haladok.
Igazán azonban a hosszabb túrákon mutatja meg mire is készült. A motor 3 hengeres csoda, ami alulról már piszok nyomatékkal tol, és ez felül sem fogy el sehol.A váltó, kardán totál belesimul az összhatásba és semmiféle különleges dolgot nem csinál ami zavaró vagy megszokást kell hogy igényeljen./hangos,rángat, vagy csattog/.
Nagyon kényelmes ülés pozíciója miatt nem gond leugrani a Horvát tengerpartra, és utána sem kell kipihenni napokig a sajgó segg, vagy a fájó hát,kar problémáját.
Görög túrám alatt több ezer kilométert mentem és nagyon éreztem hogy ez a motor erre született, nincsenek meglepetései csak egyszerűen csodálatosan teszi a dolgát. Mellesleg még nagyon jól pakolható gyári kiegészítőkkel.
Minden olyan kényelmi eszköz is szerepel a motor listáján ami még komfortosabbá teszi hosszabb túrákon/ markolatfűtés, tempomat,ködlámpa, túraplexi,ABS,kipörgésgátló,stb alapár/.De ezen felül is rendelhető még igény szerint több minden hozzá, pénztárcánktól függ.
Nem bántam meg hogy erre a motorra esett a választásom, sőt!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Triumph márkakereskedő Budapest.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? cb 1300 Következő motorja? Tiger Explorer
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -
1 | 2 | 3 | 4