A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Street Triple 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

NAKEDbe csomagolt ördögfióka

Szöveges ítélet

Mikor megláttam BELESZERETTEM. Mikor felültem rá, tudtam, hogy MEGVESZEM. Mikor elindultam vele, tudtam, hogy ha nem megyek el motoros tréningekre, akkor MEGÖL. Így kezdődött az egész. Nem az R-es verzió, de valami mégsem az alap verzió benne. Tüsszentésre egykerék, kikanyarodáskor kicsap a hátulja, durva úthibákon előre-hátra csapódó fej...Ez így nem mehetett tovább. Elmentem 3 tréningre, mire összeállt benne, hogy is kell vezetni a drágaságot. TISZTELET. Ez a legfontosabb.

A három henger folyamatosan tol. Nagyon érzékeny a gázmarkolat. Kanyarok esetén inkább hátsó fékkel kell korrigálni a sebességet, mert ennyire nem tudsz század millimétereket forgatni a markolaton. Az önsúly miatt (is) nagyon robbanékony és fékezéskor a hátsó fék könnyen túlhúzható. Szélvédelem nincs, ha mész túrázni, akkor az autópályán szenvedni fogsz. Csomagokkal azért lehet játszani, előtérbe kerül viszont a reklámszöveg: OTT A MASTERCARD.

DE amit a kanyargós úton művel, az dalra fakaszt. Nagyon szépen döntögethető, igazi élmény motor. A lábtartók magasan vannak. A váltó gyors és precíz. A fékcsövek alapból fémhálósak, Kijelzőn óra, köridő, fokozat...stb. olvasható. Egy tankkal 250 - 300 km kihozható vele.

Mindenki meg akarja nézni, mert nem tucatmotor. Ha különleges sportmotort akarsz naked bőrben, akkor nincs jobb vétel. Nem egy kezdő motor, az már biztos. Csak óvatosan!!!

Hibalista

- A normál szervizen kívül eddig semmi gond nem volt vele, pedig van benne km.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? GSX 750 F Következő motorja? Tiger Sport
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -
1 | 2 | 3 | 4