A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Bonneville 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nosztalgiázók RETRO álma: Bonneville Triumph

Szöveges ítélet

Az öszinteség kedvéért: Eddig csak próbautakon voltam Bonnival. Azért merek mégis egy értékelést írni, mert olyan sok próbaúton voltam már, hogy kb. 200 km-es körzeten belül a kereskedök, ha meglátnak már dugják el a Bonnikat. "Nincs, elkelt, miért jött már megint?"- kérdéssel várnak. Pedig tudják jól, miért vagyok ott. Jó idö van és náluk van Bonni a garázsban, nálam meg nincs. De már nem engednek el próbautakra.
Sajnos nem vehetek több motort. Kedves feleségem közölte, amíg nincs olyan autója, melyet nem kell állandóan szerelni, addig nem vehetek újabb motort. Az pedig, mint tudjuk, drága mulatság. Tehát egy darabig nem lesz Bonnim.
Pedig ez lenne az elsö új motorom. Eddig mindig csak használtam vettem, de mikor ezt a retró darabot elöször megláttam, éreztem, hogy hamar megbarátkozunk. Arra az idökre emlékeztet, mikor 250-es MZ volt elérhetetlen álmunk, de csak Simsonra futotta.
Persze a Bonnit nem lehet az MZ-vel összehasonlítani. Különbözö tipusai illetve változatai vannak kereskedöknél izlésnek illetve használatnak megfelelöen. Kedvencem az SE változat. Nincs benne semmi különös. Talán éppen ezért. Úgy ülsz rajta, mint a régi igökben. A tankja aránylag laposan fekszik és nem zavar, nincs útban, mint mostanság a túramotoroknál. De ez izlés kérdése. Se a motort se a váltót nem lehet kritizálni. Kényelmes kellemes a régi idök stílusában.
Az ára (kb. 3 Mio) sajnos túlságosan modern. Ezért nem merem ajánlani igazán. Szívesen bemásoltam volna ide egy linket a müszaki adatokkal, de sajnos csak kereskedök oldalait találtam.

Hibalista

- eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? XVS Következő motorja? Bonneville
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -
1 | 2 | 3 | 4