A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

trophy 1200se 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyugott,hatalmas,átgondolt!

Szöveges ítélet

Nem volt tapasztalatom a márkáról, de nem félek tőle. Tudom, hogy a BMW RT-ről koppintották, vagy konkurenciát akartak (és tudtak) állítani az angolok.Igazából egy jól összeollózott motorról van szó. Az elektronika japán (osram,denso), a fékrendszer is (nissin), az elektromos futómű osztrák (WP), a beépített dolgok minőségiek (PL a tank német gyártmány...). Nyilván olvastam róla előtte, ahol a tapasztaltabb tesztelők két negatívumot említettek meg: nagy és bonyolult a menüje. Nekem pont a nagysága tetszett meg. Tényleg nem kicsi. Opció volt motorként még a kawasaki gtr is akkor, de ez sokkal nagyobb és kényelmesebb. Tologatni ne nagyon kelljen. De ezek a vasak már mind 300 kg körüliek! A motorjától tartottam az elején, de ez a három hengeres mozdony csodálatos. Nem egy sportmotor (előtte olyanom volt), de ez nem is akar az lenni és a vezetője sem. Nyugalomra int, kényelmes (hátul is), nyomatékos, hihetetlenül laza....
Csak azt sajnálom és nem is értem igazán, hogy miért nem vitte tovább ezt a vonalat a Triumph.

Hibalista

- El nem romlott semmi ennyi idő alatt, de cseréltem légszűrőt, gyertyát...Na, az nem egyszerű! De az ilyen jellegű motoroknál ez alap.

Ide hordtam szervizbe

Én csinálom, amit tudok. Átgondolt, izgalmas konstrukció, csak rá kell jönni.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? zzr1400 Következő motorja? k1600
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -
1 | 2 | 3 | 4