A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph » Trophy 1200 SE (1215 cm3)

Trophy 1200 SE (1215 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Színes szélesvásznú

Szöveges ítélet

Jóestét mindenkinek

Megvolt az ismerkedős gurulás a Trophyval.
615 km 5.1l átlagfogyasztás. 130-as autópályatempó +barangolás Visegrád és környéke. 120-nál 4000, 130-nál 4400 fordulat.És és és dadadaaammm -6- sebességfokozat. (Én mez nélkül 109 kg,+ruha, csizma, bukó és a 3 doboz csak a betét táskákkal.) Hayabusáról átülve a szélvédelem fantasztikus. Legmagasabbra állított szélvédővel, egész nap felhúzott bukó plexivel mentem. Akár le is vehettem volna:-).
Két hűtő ventilátor dolgozik, és oldalra fújja a meleg levegőt, a lábamon (és máshol) nem is érzem az áramlását. Nagyon jó. A lábrész teljesen belesimul az idomba, ott is maximális a szélvédelem. 160-nál a stabilitás tökéletes, tovább nem erőltettem.
A menürendszer is könnyen megtanulható. A futómű beállításnál érződnek a különböző mód beállítás különbségek. Kényelmes, jól húz, a japán motorokhoz szokott fülnek kissé csörgő, zörgő, sivító. De hát ez ilyen. Gazdagon felszerelt túramotor. Itthon annyira nem ismert a márka, viccesen kérdezték hogy a bugyigyárból való-e. Pedig ha tudnák hogy a Triumphnál már akkor motort gyártottak és sebességrekordokat döntögettek, amikor a japánok még öszvérrel közlekedtek a szerpentinen. Csak hát sajnos a fejlesztések maradtak el.
Ha ezen a gyár dolgozói japán öntudattal végezték volna a munkájukat akkor valószínű hogy a világot aláznák a gépeik.
Én mindenesetre adok egy esélyt nekik, hogy meggyőzzenek.
Üdv juti
Folyt.köv.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2014
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 8800
Megbízhatóság (7) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Hayabusa Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -
1 | 2 | 3 | 4