A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Trophy SE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Színes szélesvásznú 2

Szöveges ítélet

Jó estét mindenkinek
-Ma belegurult a Trophyba még 415 km. Ma sötétben is gurultam, hogy kipróbáljam a lámpákat. Kellő szélességben világítanak, de a fényerőt kissé gyengének találtam. Sötét foltok vannak a vetített csóvában. A műszerfal világítás erejét menet közben nem lehet állítani. Az irányjelző kapcsoló az én ujjamnak kicsit vékonyka és egy csöppet messze van a markolattól, de ezt majd megszokom. A sebességek közötti váltóút tényleg hosszú, főleg az egy és kettő között ahogyan a tesztekben is említik. Jó ötlet hogy a szelep kifelé néz, könnyebb a kerekeket felfújni és nem égetem a kezem a féktárcsával.(Tudom hideg állapotban ellenőrizzük a nyomást, ezen még dolgozom). Teljesen felhúzott plexinél ha utolérek valakit vagy megelőznek, akkor erős turbulencia lesz a szélvédő mögött. De gondolom ez más túragépeknél is így van. A tükrök nekem jó helyen vannak és jól is látok bennük. A bowden nélküli gázmarkolatot viszont szoknom kell. Az összes zárba a kulcs egy kissé balra eltolva csúsztatható be, hiszen angol. Nekem a kuplung működtető cső kormányfordításnál mindig kibújt a műanyag gyári fülből ezért kábelkötegelővel a többi vezetékhez fogattam, most jó. A kipufogó dob hegesztés eldolgozása viszont szerintem szégyenletes egy ilyen gépen.
Ez a gép a nyugalom szigete, nem érdekel ha megelőznek, átmutogatnak hogy húzzam neki. Ilyenkor csak megemelem a jobb kezem jelezvén hogy a tempomat dolgozik, az ember pihen. Mint tegnep is írtam nagyon stabilnak érzem a gépet. Kíváncsi leszek két személlyel és esetleg csomagokkal hogyan viselkedik.
Ülök a kényelmes fotelomban, és mosolygó fejjel bámulom a világot mintegy filmet, színes szélesvásznút ahol alul és felül vékony fekete csík látható, de ez nem a készülék hibája:-)
Holnap viszem szervizbe, éves ellenőrzés olaj és szűrő csere.

-Tegnap megvolt a szerviz. Több mint 2,5 óra. Sajnos a légszűrőt nagyon eldugták, le kell az idomokat bontani hogy hozzá férjenek. Találkoztam egy Trophy-s kollégával Ő is szervizen volt. Egy Rt-ről ült át Triumphra. Váltottunk pár szót,

-Ma viszont szakadő esőben mentem. Jól vizsgázott ma is. A szél néha viharos erejű széllökéseket produkált, most örültem hogy 300 kg feletti súlya van.
A bal oldalon lévő tároló rekesz tényleg vízhatlan. A top case sem ázott be( az oldaldobozok nem voltak fennt).Bekapcsoltam a markolat fűtést, érezhetően langyos volt 1-es fokozaton.(Még soha nem volt markolatfűtéses motorom). Viszont kiváncsi lettem az ülésfűtésre ami az enyémen nincs, de talán egy próbát megérne...
Néhány újabb észrevétel: a tempomat kapcsoló a jobb kéznél van és néha igen furcsa kézállással tudom kapcsolni. Szerencsésebb lett volna bal oldalra tenni.
És ha ráhúzom a gázt egy előzésnél és hagyom hogy újra visszaálljon a beállított értékre, néha sokat gondolkodik. Alacsonyabbra engedi a sebességet gondolkodik, majd gyorsít. Nem tudom hogy ez másnál is így van-e?
Ha az ülést a magasabb pozicióba állítom akkor nagyon idétlenül néz ki az idomokhoz képest.
A dobozba belefér a bukóm, így nem kell mindenhova cipelni.A doboz fedél tartó-határoló szalag szegecselve van, és mivel nyúlik az anyag lassan kibújik belőle. Csavarozva lesz.

-Múlt hét szombat óta több mint 2000km-t mentem vele. Kezdünk összecsiszolódni.Néhány észrevétel ismét.A bal oldalon lévő vízhatlan tárolódoboz mely okosan csak gyújtáson nyílik, igen ám de csak álló helyzetben. Úgyhogy menet közben se sminkkészlet se piperetükör:-). A tempomatról már írtam viszont nem említettem hogy van egy "főkapcsolója"??!(nem tudom miért), mely bekapcsolása után lehet a billenőkapcsolóval fixálni a sebességet, illetve gyorsítani- lassítani. De végül is mit várjunk egy olyan néptől akik az út rossz oldalán közlekednek.:-) Az oldalsó dobozok sajnos szélesebbek mint a tükrök, úgyhogy kocsisorok közé csak nagyon óvatosan. A műszeregység nekem gyönyörű, főleg hogy a km óra és a fordszám mérő is mutatós. Viszont sajnos nem tükröződésmentes úgyhogy látom magam bennük. Olyan vagyok mint a Süsü apja. három fejű.
Egy dolog ami igazából semmiség, ha jobb oldalra jelzek az irányjelző visszajelzője a fordulaszámmérő azon részén helyezkedik el, ahol legtöbbet használom a motort 4000 és 5000 fordulat között amikor is a mutató kitakarja nagy részét.
Az üléseket levenni a rendszám feletti zár nyitásával lehet (mint egy kocsi csomagtartója), amikor is az utas ülés reteszét nyitom leveszem, utána távolítható el a vezető ülése.Hát ennyi jutott eszembe.
-3.300 megtett km-nél járok. Ismét néhány szösszenet:
Ma mentem vele 210 km/h-át. A top case volt fent, stabilnak éreztem.195-nél 7000 körül pörög. A tempomat 161 km/h-ig kapcsolható.
Biztos voltatok már úgy hogy minden rendben a motorral, de valami mégsem stimmel egy előző géphez képest. (Vásárlás előtt a teszteket olvasva néhányan írták hogy olyan mint egy villanymotor, úgy húz végig.) De ma rájöttem mi az ami nem hagy nyugton: a hang-vagyis a hang hiánya. (Lehet hogy erre is gondoltak a villanymotoros hasonlattal kapcsolatban.) Nem hallom a motor hangját, a kipufogót sem. Ha előre hajolok, a villák között felszűrődik egy kis zümmögés, de a kipufogóból semmit sem hallok, akár hogy is figyelek.
-Tessék???? Hogy tetszett mondani?
-Neeem a fülemnek semmi baja!!! Jól megtartja a svájci sapkát.
Lehet hogy egy erélyesebb hangú kipufogót kell beszerezni, ami illik a motor karakteréhez. Orkán szerű üvöltést nem szeretnék.Az nem illene egy angol nemeshez.

-Ma megvolt a próba utassal is. Autópálya tempó néhány szakasz 160-nal + három doboz, és egy kis kanyargás közel 300 km. Stabil így is, nem éreztem másfajta turbulenciát hogy ültek mögöttem. Átlag fogyasztás 5,4l. A top case-n van háttámla, utasom elmondása szerint kényelmes idézem: "az autópályán majdnem bealudtam". Ha minden jól megy jövő héten felkerül a navigáció is. Nagyon úgy néz ki hogy km falásra beválik a gép. Ha a megbízhatósága is ilyen lesz, akkor azt hiszem jó úton halad a Triumph.

-Ma felkerült a navigáció. Üröm az örömben hogy a megrendelt navi csatlakozót nem tudtam felhasználni, ugyanis a motoron lévő por, víz, stb álló csatlakozót vagy nem tették fel a gyárban (jó lesz ez nektek kelet európa) , vagy valaki leszedte ( bár hogy mit csinál vele nem tudom). Úgyhogy egy kettes sorkapocs -magyarul: csoki- figyelt engem mikor lebontottam az idomokat. Hát kibírtam nevetés nélkül.
A navi alapján a km órám kb 5-6km/h-t siet minden tartományban.

üdv juti

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (0) Évjárat 0
Kényelem (0) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (0) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (0) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (0) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (0.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -
1 | 2 | 3 | 4