A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Speed Triple 955i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Top Triple

Szöveges ítélet

Végigjártam a motoros evolúciót. 13 éves korom óta volt mindenféle stílusú és márkájú vasam. Nem részletezem, de a fő vonal a túrasport,sport,endúró,túraendúró,naked irány volt. Az utóbbi években térdproblémák miatt TDM,Tiger volt a nyerő, aztán újra jött a régi szerelem: a Speed Triple 955i. Legénykoromban már hajtottam egyet, ami akkor még unikumnak számított a japán uralta magyar piacon. Már akkor sejtettem, hogy ez a szerelem végzetes/végleges lesz. Ez a motor még a klasszikus iskolát képviseli: nem akar mást mutatni, mint amit sugároz. Olyan, milyennek látod: bivalyszerű, dinamikus, kicsit agresszív, különleges, komoly, jól megépített motor. Igényli a motorozási tudást. Tervezni, mozogni kell rajta, de nem úgy mint egy izgága sportmotoron. Kell a motoros tudása, amit a mai gépek(marketingesek) előszeretettel elcsalnak. Persze a gyakorlott biker tudja, hogy a motorozás nem videojáték. Na ez a vas a klasszikus élményt adja, ugyanakkor építése miatt laza kirándulásokra is jó. Szerintem kimondottan sokoldalúan használható, már ha nem a pihe-puha komfortzónádat akarod kényeztetni. A motor karaktere, ülés-kormány szög miatt hosszabb kirándulásra is alkalmas és a blokkja finomabb, jóindulatúbb, mint egy VFR 750-es (3 is volt belőle , imádtam őket!) Ja, a blokk: finom, kulturált, tartós, csak a kötelező szervizeket kellett rajta végezni. Hihetetlen a nyomatéka, a teljesítményleadása is. Nem véletlenül rakták a Tigerbe sem. Bár a futómű feszesre hangolva az igazi, de felpuhítva egy nagy naked kényelmét nyújtja. Az is erénye, hogy minden irányba, testreszabottan be tudod állítani. Nem fogyaszt olajat, benzinből beéri 5 liter körül. Rekord: 2 személlyel túrázva 4.2 Negatív rekord (autópályán meghajtva) 6.2 Szóval azt hiszem maradok a márkánál és a típusnál, mivel a külseje és a műszaki tartalom nálam 10/10 ! Ha hasonló a stílusod és egy komoly naked gépet keresel, szerintem ez a legjobb választás! Széles utat!

Hibalista

- Egyetlen hibája volt: elromlott a Zadi gyújtáskapcsoló (mechanikus fáradás) garanciában cserélve lett. Ezen kívül soha semmi :)

Ide hordtam szervizbe

Ráckeve/Szigetbecse Triumphszervíz. Alapos, megbízható.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 53000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? TDM Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -
1 | 2 | 3 | 4