A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Mt 01 2005 (1670)

Mt 01 2005 (1670) 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

1670 ccm-nyi gyönyör

Szöveges ítélet

Az előző gépem is V2-es volt. Szerintem egy motornak legyen hangja, dörögjön. Az Mt-telöször az interneten láttam. Attól kezdve tutdtam, hogy nekem ilyen motor kell. Brutális kinézet, nem titkol semmit, egy nagy darab blokk, és a többi kiegészítés. Mivel nem motorozok túl régen,így egyáltalán nem zavart amikor a tesztekben lehúzták a sportmotor rajongók, hogy nem elég vad. 2005-ben már teszetelhettem, és az akkori SV650-hez képest a teljesítménye mellet a hatalmas súlya volt elrettentő. Ja és a 170-es "magasságom" sem jelentett előnyt a motor kezelésében. Persze menet közben már más a helyzet. Ha elindul utána tényleg jóindulatúan viselkedik. Túrázásra szintén kényelmes, lásd MT-túrák. pakolni persze nem igazán lehet, de hát azért van a kísérő autó:) Furcsa de az első csalódás az a hangja volt. A kinézetéhez mérten nagyon szolíd. Az SV650-nek karbon kipufogóval brutálabb hanja volt. Azért persze az alap MT-01 is símán beindítja az autóriasztókat. Jó móka vasárnap délután:))
pozitívumai: gyönyörű kinézet, meglepően jó fogyasztás, NYOMATÉK, mindenhol megnézik, mert nem túl sűrűn látható, kényelmes, imádom
negatívum: nehéz, a gyári hang lehetne morcosabb, kicsi tank, nem pakolható

És a leggyakoribb párbeszéd:
nézelődő: gyönyörű, hány köbcenti?
motoros: ezerhétszáz
nézelődő: mennyi?? ezerkétszáz??
motoros: nem. ezerhétszáz
nézelődő:ezernégyszáz?, hú az tényleg nagy
motoros: :) igen tényleg nagy az ezehatszázhetven köbcenti
nézelődő:???

Hibalista

- volt egy visszahívás a benzinadagoló esetleges meghibásodádának elkerülése végett, de nekem semmi bajom nem volt vele. 1 óra alatt meg volt a csere

Ide hordtam szervizbe

Kalmár Motor Kft.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 1200
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8900
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0

80-as "ÓRIÁS"

DT80 LC2 - 1993
2012.09.14 1500   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46