A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Dt 50x 2006 (50)

Dt 50x 2006 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Szöveges ítélet

Rossz tulajdonsága csupán annyi volt, hogy k..va sokat zabált. Az egész történet úgy kezdődött a DT-vel, hogy keresztapám foglalkozása erdész. A cég ahol dolgozik vett neki egy kis Simson robogót. Kezdetben jó volt, mert tudott vele menni az erdőben, csak amikor az időjárás zordabbra fordult, és beköszöntöttek az esősebb napok, akkor már egész más lett a dolog. A Simson a maga 10 collos kerekeivel hamar megadta magát a gyakran 25-30cm-es sárbam. Egy darabig bírta(kb.1 hónap), utánna megfőtt a blokkja.
Keresztapám miután ezt közölte a munkáltatójával, kb.1 hónap múlva vették meg neki a kis 50-es DT-t.
Nagyon fasza volt, úgy ment mint az őrült, a 20cm-es sár meg sem kottyant neki. Egyszer-kétszer én is mentem vele, és úgy magával ragadott, hogy úgy döntöttem, én is veszek egy ilyen motort. Eltelt két hét, és már én is a saját DT-mel róttam a kilómétereket. Kezdetben nem fogyasztott sokat(ez addig tartott, amíg meg ne szokod). Az először határozatlan mozdulatokat, fokozatosan fölváltották az egyre határozottab cselekvések. Na, innentől kezdve a kis DT olyan étvággyal bírt, hogy egy 600-as speed gép is vígan kijönne ennyiböl. A teljesítménye nagy(10le), könnyűszerrel vertem vele a 125ccm-es Dél-Koreai endurókat!!! Egyetlen bajom az volt vele, hogy 6500rpm alatt szinte olyan, mintha egy Babettával mennék. Amikor aztán a fordulatszám eléri a 6500rpm-et, ránt egy kibaszott nagyot, és úgy húz, mintha ágyúból lőtték volna ki. Ezt egyébként minden sebességi fokozatban eljátsza. A leglényegesebb amit még nem említettem, hogy blokkját tuning nélkül egyszerűen nem lehet kinyírni!!!(pedig nem kevés mad-max kört csináltam vele aszfaltra). Amíg nálam volt használtam krosszpályán, erdőben, városban. Aki meg tudja tenni, hogy 2 naponta tankoljon, annak a DT egy nagyon megbízható motor lesz. Nos, röviden ennyi, remélem hasznos lesz még valakinek amit itt leírtam.

Hibalista

- Nem tudok semmit fölsorolni, ugyanis nem romlott el rajta semmi! Annyi baja volt, hogy amikor megvettük, másnap csöpögni kezdett a karburátor benzinleeresztő csövéből az üzemanyag. Mint utóbb kiderült, gyári hiba volt, ugyanis valami oknál fogva egy kevés kosz maradt a tank aljában.

Ide hordtam szervizbe

Akkor vittem szerelőhöz, amikor az előbb említett dolog bekövetkezett.
Yamaha Karsai Nyíregyháza, Bocskai u.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0

80-as "ÓRIÁS"

DT80 LC2 - 1993
2012.09.14 1500   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46