A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

SR 500 48T 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A bébiteknős

Szöveges ítélet

Évek óta (30) szerettem volna már egy ilyet ,de mindig halogattam a vételt.Lorabban meg sok volt belőle most meg egxre fogy egyre ritkább már letettem róla . Amikor kijött 2012ben injektorral ,400cc- vel már majdnem meglett ,de valami hiányzott. Az hogy nem eredeti. Reedition, újra kiadás - kvázi egy eredeti gyári de akkoris egy hamis dolog ,olyan mint az újra kiadott régi legendás buvárórák másai , amik szépek és jók de pont a feelt egyik sem hozza. Aztán történt egy véletlen. Barátomnak akinek 2db SR500-a is van ,szétrepült a kormánycsapágya - beszélgetésünk során kiderült ,mindkét SRt ugyanarról a bácsitól vette és a bácsinál van egy harmadik (!) - lehet nem ismert más motorokat az öreg - amit nem használ ,nagyszobában tartja a szőnyegen. Szervizkönyv, küllős kerekek ,dobfék ,esőben nem volt,- igen pont mint a kamu hirdetésekben - és 10000km van benne. Telefonszám és irány a Bácsi .Innen 2 hónap ,mert egy büdös fillért sem engedett belőle ,végül teli meghirdetett árban elhoztam -6 fokban az eredeti Metzeler gumikon.Na irány a Szerviz : KOZMAX. A karburátor gumicsonkja volt lukas - érdekes így sem szívott falsot (?) azt lett cs benne. A többi csak kezelést olajat zsírt kapott. Valójában ilyenek lehettek azok a bizonyos régi motorok.A motorozás már az elindításnál kezdődik.Szívató, karbi ,dekomptesszioskar ,dugattyú irányba állítása, gyújtás ,rúgás Elsőre nem ,később -pár hét rutin 1/1re sikerül az indítás .
Az SR500 nem sport motor.Nem erős. Nincs rajra ABS kipörgésgátló ,menetdinamikai szoftver és egyébb baromságok. Gondolkodásra és előrelátásra nevel.Utóbbit a fékek miatt - bár lehet vele vészfékezni mert a technika adott rajta ,de minden lassításhoz legyen kicsi vagy nagy ,motorféket érdemes használni. Futómű az összes eddigi gépemhez képest egy valódi hidroplán.Ha olasz gyártmány lenne azt mondanák erre : “colla mechanica” de mivel made in japan a termék azt mondanám
“純粋な力学 !” Városban hibátlan ,ám nagyon jó túra képesség is vannak ,ugyan nem gyorsan és mindig átgondoltan érdemes vele közlekedni - csak semmi kapkodás ! 50-60-70-90km/h és kész. Megy gyorsabban is , a vége 145 de minek is és főleg hova rohanni ? Ez a gép nem erről szól. Ha a Harley Davidson egyhengerest épített volna a 70es években ,valszeg így nézett volna ki. Nem csopper ez motorkerékpár. SR = Simply Ride . Hihetetlenül ,és valószínű véletlenül találtok bele a japánok ennyire. Ne akarj semmit csak motorozni - na ezt viszont 40km/h -tól rohadtul tudja a cucc - az MT-01ST2 es Vino mellé tökéletesen hozza azt amire kitalálták az SRt ez pedig az egyszerű felhőtlen motorozás.

Hibalista

- Elengedett a heggesztés a jobb hátsó index tartójánál - ennyi

Ide hordtam szervizbe

Kozmax Moto BP 1095 Timót u 4/a

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? VMX1700 Következő motorja? XJR1300
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46