A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

1,9 Midnightstar 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Criuser!

Szöveges ítélet

Újan vásároltam..hazafelé fülig érő szájjal motoroztam.Fantasztikus minden egyes megtett méter,hatalmas élmény vezetni,birtokolni!
A többi Japán chopper-rel,cruiser-rel ellentétben itt minden fémből készül!Tényleg meg van tervezve,van anyag minőség,a fényezés minősége istenkirály!
Előtte 1,5-ös Suzuki intrum volt-egy kalap sz...!
Az elmúlt 5 évben 90 000 kilométert tettem meg vele.A kötelező szervizeken kívül,egy pár hátsó fékbetétet kellett cserélni,ezen kívül semmit!
Motorja,kuplung,összes futómű,fék alkatrész gyári!Az első betétek 90 000 kilométernél 50 %-osak! Olaj fogyasztás nulla.Benzinből 4,5-6 liter között eszik.Gumi nagyon drága hozzá,100-110 ezer forint párban,és 10-15 ezer kilométerenként cserélni kell.
Egy hónapja adtam el,89 900 kilométerrel.A kilencvenezres szervizt már az új tulaj végeztette el velem.A szekunder hajtás szíja 90 000 kilométernél elszakadt,mint kiderült 60 000-nél cserélni kellett volna.
Maga a szíj 130 000 forint,a csere kb 2 óra!
Tehát mindenkinek csak ajánlani tudom,aki fémből készült,megbízható, karakteres cruiser-t keres!
Bárkinek szívesen segítek a típussal kapcsolatban: mihalicz.balazs@freemail.hu

Hibalista

- Egy anya meglazult...

Ide hordtam szervizbe

Magam szervizeltem

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? intruder 1500 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46