A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Tdm 900 2002 (898)

Tdm 900 2002 (898) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

A felfedezett

Szöveges ítélet

Az első TDM -em, egy csere során került hozzám, és be kell vallanom, hogy nem sokba néztem. Gondoltam majd túladok rajta és kész. Azért azzal mentem haza munkából, és meg is állapítottam - mintegy igazolva magam - "Ez semmire sem jó." Azonban valami motoszkált bennem, mert még aznap este elindultam vele, egy könnyebb túrára. A megtett 200km után egyre jobban kezdett tetszeni. (Akkor egy 600-as - amúgy kiváló - Fazerem volt "szolgálatban", de többet nem ültem rá ettől kezdve.) 1000 km után kezdtem igazán felfedezni a TDM-et. Igaz nem egy sportgép, se nem enduró, és nem is csillog úgy mint egy chopper, de: fordulékony, nyomatékos, kényelmes, jól dobozolható elégé gyors, igényes kidolgozású, elnyűhetetlen egyedi kinézetű túramotor.
A régi TDM-et követte egy új fekete 900-as, melyet azóta is nagy megelégedéssel használok.

Három érdekes adalék, ill. összegzés:

- A TDM értékeit nem lehet egy próbakör alatt felfedezni. kell neki legalább 1000 km. (Akiknek ilyen van, ritkán válnak meg tőle.)
- Ny- Európában igen népszerű. (Mi még nem fedeztük fel talán, mert végletekben gondolkozunk...???? max. LE, max. króm, max. ccm stb.)
-"Itéletemhez" hozzátartozik, hogy 47 éves vagyok, annak megfelelő motorozási igényekkel és szokásokkal.

Máthé Tamás

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Máthé Debrecen, Nem illik pontoznom. Mi vagyunk...

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46