A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Tdm 900 2002 (898)

Tdm 900 2002 (898) 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

A gyönyörű dög (valaki első ránézésre így jellemezte)

Szöveges ítélet

Sok év nem motorozás után (és nagy géppel minimális gyakorlattal) egy könnyen kezelhető, nem túl nagy teljesítményű, ugyanakkor mégsem tanulógépet kerestem. Ez volt az elmélet, a TDM melletti döntést mégis főként az hozta meg hogy tetszett. Nagyon. Meg hogy nem tűnik kis sámlinak alattam (emberes magasságom és súlyom van). Meg hogy Yamaha.
Az elmúlt évek és km-ek igazolták a választás helyességét. Kiválóan, minden meghibásodás nélkül teljesített kisebb-nagyobb túrákat (két személlyel, fullra felpakolva is), városi nyomulásokat, nyugodt nézelődös gurulásokat, pörgős-élvezkedős kanyargászásokat.
A teljesítménye nem kiemelkedő, de ez is épp elég, és ezt nagyon egyenletesen adja le. A fékek tökéletesek, a futómű is jó, nem himbálózik át ugyan lágyan az úthibákon, de nem is pattog el, ott marad úton. Irányíthatóság, üléspozíció, kényelem (az ülést leszámítva), utaskényelem kiváló, vibráció nics. A váltó pontos, de hirtelen megálláskor nehezen veszi az 1est.
A szélvédelem valóban nem az igazi, de aki motorra ül az viselje a szelet. Egyébként nekem 120-140-ig teljesen kényelmes (183cm vagyok), igazán 160-tól (km/h) nyom keményen a menetszél (gyári idommal).
Nagy tempónál is stabil marad, nem éreztem imbolygást (kerülöm az autópályát, de az esetenként előforduló 160-180-as tempónál is jól viselkedik -dobozokkal együtt is-), erős oldalszélben viszont bizonytalanná válik (az az érzése az embernek, hogy kidől alóla a motor vagy éppen felemelkedik az eleje) -adódik nyilván a magas felépítésből és súlypontból-.
Egyetértve az előttem szólókkal, tulajdonképpen két hibáját lehet kiemelni:
1. az ülés: 1-2 óra elmúltával elég kellemetlen érzés alakul ki az ember s..ében. A gond valószínűleg az, hogy elég keskeny az eleje (így viszont könnyebb a lábat letenni)
2. az oldaltámasz: Vékony, kis felületű és meredek, már kis lejtésnél sem igazán lehet használni, könnyen elmerül (a földben, kavicsban, stb.). Erősen ajánlott a középállvány.
Ja igen, 2000-2500 alatt valóban rángat, ezt a tartományt kerülni célszerű.
Összességében nagyon bejött, amikor más géppel mentem próbaképpen, mindig gyorsan visszavágytam Rá.

Hibalista

- Az alapjáraton kellett kétszer állítani (lefulladt üresben). Van hozzá egy kis tekerentyű, amit első alkalommal a szervízes megmutatott, másodszorra már tudtam mi a gond és mit kell tenni ellene.
- Ezen kívül semmi.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Budaörs.
Rendesen dolgoznak, de nagyon lassú és telített. Ezért váltottam, ezért csak 8.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Yamaha Pest.
Még csak egy gyors szervíz volt náluk, az rendben volt.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46