A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Rd 80 1981 (80)

Rd 80 1981 (80) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A harmadik csapatás 2 keréken

Szöveges ítélet

faluról vettük 75E-ért.külsőleg jónak tűnt,de elindult már benne a gányolás.a próbaút alatt kicsit gyengének éreztem,de simson meg robogó után isten volt,tehát kiváltottaa az előbbieket.7000-es fordulat után kezdett elhalni, pedig ennek onnan kéne csak igazán mennie.megoldottuk,levágtuk a dugattyú szoknyáját(könnyebb,kevesebb súrlódás),reszeltünk a hengerfejből(nagyobb sűrítés), és kivettük a kipufogóból a folytást,rögtön életre kelt és már 10000-ig jól húzott,kevesebb fogyasztás mellett.tuning előtt 3.2liert evett,utánna ez lement 2-2.7literre.egyszer nagy hajtás közbe előjött a rejtett kontárkodás.a szerelő azt mondta hogy a teljesítményvesztés oka a főtengelyszimering nem megfelelőre való cserélése miatt volt(mz),nem kapott elég kenést az alkatrész.a jobboldali csapágy ráolvadt a főtengelyre lila és hasonló színekben.
a vezetése viszont a futómű ültetése után kitűnő lett,jobban vette a kanyart mint a későbbi nsr-em,ezen lehet segítettek a vékony gumik is(könnyebb dőlteni).1 125-ös trophy MZ-vel versenyeztem,és az elején otthagytam de amikor a negyediket kapcsoltam akkor kezdett felzárkózni és 5-be már ott volt mellettem.az enyém még csak az 5 sebességes volt léghűtéssel,és a negyedik fokozat túl hosszú volt,később ezt kiküszöbölték a 6 sebesség és vízhűtés személyében.abba harmadik után is sokkal arányosabban lettek kiosztva a fokozatok.versenyeztem suzuki rg gamma 80-al is,az már 6 sebességes volt és pont fordítva történt a dolog mint az MZ-vel,az elején ott hagyott, aztán csúnyán beértem,akárcsak 1 másik ilyen motort a honda mbx-et.azok rövid áttételűek voltak,nekik ment végre 90-et, nekem meg 110-et.1 újabb csapatás közbe viszont átszakadt a dugattyú közepe,ami egyrészt a kisebb hengerfej által áthúzó szikra miatt jött létre(közelebb került a gyertya a dugattyúhoz),másrészt a szerelő szerint a nem megfelelő hőértékű gyertya miatt.ja igen,csak is 2 ütemű szintetikus olajat szabad ezekbe önteni,(a hajtóműbe 94-ig viszont mehet az ásványi 4 ütemű,a szintetikustól elcsúszik a kuplung,szerelő mondta,aztán a tapasztalat)később megtudtam hogy az előző gazdája amit büszkén mutogatott castrol gtx3 olajat az is ásványi olaj volt.egyrészt ettől se igazán szerette a motor a nagy fordulatot.
kinézet:sajnos nics róla kép,majd egyszer be scan-elek párat.amúgy metálbordó volt,króm tanksapkával és indexekkel,18-as botküllős felnikkel arany színben,nagyjából ennyi.
szerette a földutat is,és 4000-től elég nyomatékos volt,elbánt 2 személlyel is.azért ha valaki ilyesmi motort akar venni annak inkább az 1-el újabbat ajánlanám,kicsit jobban is néz ki meg műszakilag is tökéletesebb.de a keleti blokkhoz a régi is fényévekkel előrébb jár,és ha drágább is az alkatrész nem kell hetente szerelni,kivéve ha belekontárkodtak,a szép motor még nem jelenti a jó állapotot,legyen erre példa az enyém.tehát csak óvatosan,körültekintően.

Hibalista

- kuplungbowden 0.6E
- olajpumpa
- berúgókar
- az ülés alatt valami elektronika, talán trafó 8E

Ide hordtam szervizbe

Csank Zoltán, eger kiskanda út

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1981
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46