A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

XJ 900S Diversion  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A hű társ

Szöveges ítélet

Útólag tudom,hogy leharcolt állapotban sikerült megvennem. Így kellett javítanom/cserélnem pár dolgot. De ezek nem a motor számláira irhatók!
Befogó hátsó fék, ezt egy alapos takarítás, fékolajcsere, betétcsere megoldotta.
szétrepedt karbiszivócsonkok, na ez talán tipushiba. Szinte mindegyik motoron amin láttam felfedeztem ezt a hibát. De legtöbbször csak kivülröl tűnik súlyosnak a helyzet, mivel ez egy nagyon vastag gumi. De erre feltétlen figyelni kell vásárláskor, mert csak egybe lehet megvenni az aluminium résszel és elég drága! Nekem szerencsére az angol ebayon sikerült vennem használtat de remek állapotban lévőt.
Karburátornál a légszűrő oldali bilincseket kellett cserélnem, megette a rozsda őket. az idom miatt ezeket csak erős megvilágításnál lehet látni.
El volt oxidálodva a negativ test kábelem. ezt is cseréltem.
hinyázott a gumitömités a műszerfal és a fejidom körül igy az bizonyos fordulaton idegesítően rezgett. gyárival orvosoltam. Az első foncsor állítható de nálam ez se müködött. bontott darabra cseréltem igy végre sötétben is használhatóvá vált a motorom.

Az idom oldalsó csavarjainál előszeretettel tör körbe a müanyag besűlyesztés. Ezt próbáltam ragasztani a legkülönbözöbb ragasztókkal de sikerültelen, hegeszteni kell. Vásárláskor erre is figyelj!
A motor gyenge pontja a rozsdásodó hátsó lengőkar. mivel nincs sárvédő műanyag ami a kerékről felcsapodó vizet, sarat, téli használat esetén sólét felfogná igy a hátsórugóstag, a kutyacsontok és a lengővilla is rozsdásodni szokott. mivel a motor kardántengely hajtású igy komplikáltabb a lengővilla kiszerelése.
Első teleszkópomat is fel újjitottam mert nem nagyon akart csillapítani, inkább csak ki akarta tépni a kezemből a kormányt.De ez ilyen is maradt, előzöleg megmokolták igy feszesebb.

A motort nagyon szeretem. Furcsa mert sokáig úgy éreztem hogy valami hiányzik ebből a mociból. Mivel négy hengeres és csak 8szelepes igy a nyomatékgörbe elég lapos. 60Nm áll rendelkezésre 3000fordulaton, ami tekintélyes. De picit lomhának érzem a motort, ezt tavasszal egy K&N sportlégszőrűvel és egy karbiszinkronnal próbálom javitani. Húz szépen, de nem egy sportmotor. :)Viszont a nyomaték elegendő kétszeméllyel csomagokkal együtt is. Váltani nem nagyon kell... 5sebességes váltó városba is könyedén boldogul. akár 30km/h val is mehet 5.ben. rángatás nélkül gyorsit ki.Fékek elengedőek, de az öreg gumi fékcsöveket érdemes fémhálósra cserélni elöl-hátul.
Kanyarokkal szépen boldogul a motor. Igazi elemében az országutakon van. szeret cirkálni 90-110köztitt alig 3-4000 forog. De kényelmesen utazik kétszeméllyel megpakolva 140-vel az autópályán is.
Fogyasztása érdekes, mert nekem mindig 6.0-6.5 közt van. Teljesen mindeg hogy egyedül 90-vel gurulok vagy ketten háromdobozzal hasitunk max 2-5dl a kölönbség.

Ez az első motorunk amit kétszeméllyes is nagyon szeretünk használni. kényelmes az utas számára is az ülés, és lábtartó helyzete.Talán a hátsó kapaszkodó lehetne határozottabb. Picit magasabban, hogy kényelmesebben lehessen fogni. A vezető és az utas lábtartója közt nagy távolság van, igy sose ér össze vezetés közben a lábunk. Az utas lábtartóját jövőre szeretném vmi nagyobbra cserélni, vmi trepplisre. 300-320km -t tudsz megtenni egy tank benzinnel.
A motor legendásan megbízható. Találkoztam már 180.000. km-t futott példánnyal is, semmi változás nincs rajta mintha csak 30.000km tett volna meg, mesélte a tulaj.

A motor felépítése nagyon egyszerű. Otthoni körülmények közt is könnyedén szervízelhető. Speciális szerszámokat nem igényel. Ezért is tartom még mindig. :) Ezt a motort tényleg egy életre tervezték.

Nekem nagyon kényelmes, én 180cm/84kg vagyok. Egyedül a kormányt talám kicsit távolinak ezért folyton rácsúszok a tankra, ami ugye nem olyan párnázott mint az ülés. Ezt a problémát egy kormánymagasítóval és egy másik kormánnyal próbálom tavasszal változtatni.
1998 után mintázott üléssel gyártották a nagy divit, na ezek lényegesen kényelmesebbek mint a feszitett börrel ellátott elődök.
Szélvédelem elégséges, de érdemes magasabb plexit venni a túrázáshoz. A térd is védve van a fél idom miatt és a kezedet is védi. Ha nem is 100%ban. Én szeretnék rá venni kézvédőket,de ezek akadályozzák a kormáy elfordítását. Erre is remélem megoldást nyújt a kormány csere. A kormány 75cm széles, egy szélesebb kormánnyal egyszerűbb navigálni a motort.

Idény voltan vele Walesbe, Franciországba és Spanyolországba is kétszeméllyel. Igazi élvezet is motorozni vele. Városba ilyenkor nekem kényelmetlen araszolni.
A motorja léghűtéses egy picike olajhűtővel állátva. De ezzel egyáltalán nics baj! Sőt...
Lényeg h ha ilyen motor vásárlására adod a fejed, ne ilyedj meg esetleges magasabb futásteljesítménnyel. sőt. Kételkedj nyugodtan ha csak 40.000km-t látsz az órába. Én februárba vettem és 8000kmt tettem bele, és nem mondanám h sokat használtam. Munkatársamnak 145e km mutat az órája és gondolkodás nélkül megvenném.

Hibalista

- -elektromos csatalkozok korrodáltak
- -első teleszkó
- -eltört középsztender
- -első lámpa csere
- -szivócsonk csere
- -repedt idomok
-

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

MTC motorcycles in Reading

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 94500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Gt550 Következő motorja? BMW GS1200
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46