A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fzs 600 Fazer 1998 (598)

Fzs 600 Fazer 1998 (598) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

A hűséges málhás táltos

Szöveges ítélet

Küllemre nekem tetszik, ilyen kis Hornetek meg Banditák elbujhatnak mellete egyiksem olyan szép mint ez.Meg szarabbak is menet közben JÓ Jó a Hornet egy tizeddel jobban gyorsul.De nem érdekes.A fazeron rövid az egy már 90-nél vége van de legalább jól ugrik minden fokozatban.Nem kell várrni a lórugásra és akkor majd megindul.Viszonylag kellemesen tol végig.természetesen ő is 7000 f/min után a legvidámabb de aki lent gyengélli az vegyen V motorot.Na az majd fönt nem megy.Nyomatték rugalmasságra nem rossz kellemesen elindul hatban 4000 ről is.Csodát nem kell várni de nem áll le.Aki versenyezni akar vele az ne ilyet vegyen.Bár jól kezelhető de nem sport motor és ezt tudomásul kell venni.A futóműve nem high tech mégis jól végzi a dolgát.Nekem hátul eggyel a maximum feszités alatt van az eleje is hasonlóan van állitva.Nem olyan nyulós himbilimbis a kanyarokban.Lassu kistempoju kanyarokban profi köszönhető ez a vékony gumiknak is.
Gumiban ajánlom mindenkinek a Continentalt.Első hallásra lehet nem tetszik de nekem joban izlik mint a pilot sport (meg az sem mindegy hogy a pilot hátsó csak három ezret birt ki az első meg ötöt)Elől sport attack hátul meg road attack.Nekem bejött.
Az első 110/70 es gumit majdnem peremig járom akkor ér le a lábtartó!Jah közuton nem pálya ott könnyü lehet.szóval nem rossz vállasztás.

Nagyon jól manőverezhető kanyarba be ki és gyors váltásoknál is.sokat segit rajta egy 85 cm széles krossz kormány.Ajánlom mindenkinek.baromi kényelmessé teszi.lesz hely a tankon a táskának lehet kapaszkodi 200 felett is.Meg marha jó vissza jelzéseket ad kanyarokban.Sokkal könyebb ledönteni majd gyorsan át tenni a másik oldalra.
Arra azért figyeljetek hogy szélesebb mint a tükör!!!Nehogy fönt akadjatok valamin.Még igy sem csak a vállaim látom a tükrben.Ez köszönhető annak is hogy nem arra van állitva meg ráadásul nem vagyok egy nagy darab.:)Biztos van köze hozzá.

Turázni nagyon jól lehet vele tanktáska, sátor hálozsák meg stb. mind ráfér a rekesz sört nehéz felcsatolni utána már de azt lehet venni mindenhol.És akkor még nem is emlitettema az ülés alatti csomagtartót ahol elfér egy 1méteres lakat meg egy pár cipő meg egy láncspary(picidoboz nem 750 Ml-is)meg egy elsősegély csomag meg ez az.Nagy találmány az ott és a kategoriájában páratlan méretekkel büszkélkedhet.

Megjelenésre nem rossz főleg miután kicsit dolgoztunk rajta A gyári kék helyett kapott egy 2004-as R1 szint na az sokkal jobb a felnik meg metál fekete ezüst csikkal. Sokkal pofásabb.A gyári ezüst sem olyan csunya de a piros az egy hányás.Kéket vegyetekŰ!!!az enyém elado érd a 06 70......
Mondanék róla rosszat is de nem nagyon tudok de 1et.nagyon gyors kanyarokban már nem olyan tul stabil a motor kicsit imbolyog.Megfelelő keréknyomással és egy kicsit huzzatok rá a kormány csapágyra.Sokat javul.Jah és kanyarban ne dőljetek előre a kormányra csak szépen egyenesen. És akkor a tuti.
Nem szervizigényes a kicsike.Én mondjuk évente kb7-8000 ezrenként cserélek olajat meg olajszürőt meg levegő szüröt.Ha megadod neki ami kell akkor nem lesz vele gondold.
Olajfogyasztás szinte nincs.Indulni hidegen hát Yamaha nem honda.4 hét állás után is csak egy brrr és már vumm vumm könnyen indul szivató nélkül is.igaz nekem fütött helyen áll de nincs betömve egyik likja sem. Én nyugodt szivvel ajánlom mindenkinek gondos gazditól veszed akkor egy tuti motor.

Hibalista

- Hát hosszu listát nem tudok ide irni.No nem azért mert nem csinálotatok meg rajt semmit.Hanem mert nem kell csinálni vele semmit.Na jó egszer kellet festeni de az inkább az én hibám mint az övé:D

Ide hordtam szervizbe

Hát én a Godros Tibihez hordom szerelőhöz.Ugyes a srác meg érti is amit csinál bár nem csinált még rajta semmit mert olajat letudok én is cserélni meg a kisebb szervizeket is.Most jön egy nagyobb álltalános átnézés.Most ellenőrizzük a szelep hézagokat, szinkront... amit csak tudunk.Egy szelepen mintha hallanám hogy kell egy kicsit állitani de nincs vészes hangja.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46