A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Majesty 400 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb vétel

Szöveges ítélet

Egy Malaguti Madison 400-ról ültem át erre a motorra. Elképesztő, hogy mekkora minőségbeli különbségek vannak. A műanyagoktól a kapcsolókig, lámpaburákig, műszerfalig minden fantasztikus minőségű. Ezt az tudja igazán értékelni, akinek korábban olyan silány minőségű motorja volt, mint pl. nekem a Madison, amiről többszőr is csak úgy leestek a dolgok... A két kesztyűtartóba sok minden belefér, a saját csomagtartója 62 literes, ami több mint elég. Két zárt sisak simán elfér benne! Itt a csomagtér világítás lehetne jobb, mert csak az egyik oldalon van és ha elé rakok valamit, sötétség lesz :)

Nagyon jó úttartása van és fantasztikusan jók a fékei (elől dual tárcsa!!). 0-40ig gyorsulhatna jobban, de összességében nagyon erős gép. Két személlyel is simán megy 140-150-et autópályán és a szélvédelme fejedelmi. Gyakori hiba maxi robogóknál, hogy az ember ölébe "vezeti" az idomzat a menetszelet. Ebben az esetben hihetetlen szélcsend van a kormány mögött. Alacsony súlypontja miatt nagyon könnyen vezethető és szinte észre sem lehet venni, hogyha mögöttem van a barátnőm, akinek akárcsak nekem, nagyon kényelmes az ülése.

Ez az a robogó, amire csak rá kell ülni és menni vele. Működik rajta mindig minden. Hihetetlen jó menettulajdonságai vannak (többek között az aluminium váz miatt) és a maxi robogók összes előnyét kihasználja. Egyhamar nem fogom eladni!!

Hibalista

- Elektronikai hibája volt. Indítózni lehetett, de nem búgott fel a motor. Cserélni kellett a vezérlő elektronikát és a gyújtást (az immobiliser miatt). Több helyen utána érdeklődtem, ez egy rendkívül ritka hiba. Egy szerelő ismerősöm szerint hat évente van kb. 1-2 ilyen eset, nekem pechem volt..

Ide hordtam szervizbe

Yamaha World. Nagyon rendesek, gyorsak és segítőkészek. Szó nélkül szereztek nekem bontott alkatrészt és hamar megcsináltak mindent. Előtte megmentettek egy törött motortól is, mert velük nézettem át egy gépet, amit meg akartam venni és korrektül az eladó képébe mondta a szerelő gyerek, hogy ezt a motort bizony több helyen is megtörték!! Ajánlani tudom őket mindenkinek.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 2400
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Madison 400 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46