A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

XJ 900 Diversion 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A második szerelem.

Szöveges ítélet

Azzal kezdem,hogy ez a motor méltánytalanul mellőzött. 1994-2004 között gyártották őket,nagyon egyszerű konstrukció léghűtéses és a másik nagy erénye hogy kardános. 10 perc alatt kilehet cserélni a négy gyertyát a kardánba 2dl. olaj 12000km-enként és a karbantartás nagy részét már meg is oldottuk. Ezen kívül már csak a bowdenek ápolása és a motor tisztítása marad. Ez a motor szerintem kettős személyiség,míg a pályán órákon át megyek 150-160-as utazóval 2fő+csomagok 1 hétre. Meg érkezünk és átváltozik egy poroszkálós motorrá,1400-1500-fordulattól már nagyon szépen megyen,ezt nem kell pörgetni 2000-től már kapcsolhatunk feljebb nem rángat.Aztán ha mégis kedvem van egy kis vaduláshoz és egyedül vagyok csak 6000-től váltom a következőt, 600 sportmotorokat megszégyenítően gyorsul. Egyenes háttal vezethető az utasnak is kényelmes hosszú távon is. A meghibásodása minimális, az is egyszerűen javítható. Nem is értem hogy a motoros oldalakon miért nem ajánlják többen. Nagyon jó állapotúak futnak még belőle ha márkatársal találkozok mindenki dícséri a praktikusságát a kényelmét és nem utoljára az egyszerű és pénztárca barát karbantarthatóságát. Az viszont igaz hogy legalább 170-175cm magasnak kell lenni a biztos talaj fogáshoz. Ezt a motort 16000km levezetett kilométer után csak ajánlani tudom

Hibalista

- A 3-as henger tűszelep tömítését kellett cserélni. Ezen kívül csak kopó alkatrész:gyertya,gumik,olaj,olajszűrő.

Ide hordtam szervizbe

Tóth Gabi Sarkad

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? XS750s Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46