A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Dt 125r 1993 (124)

Dt 125r 1993 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megbízható társ

Szöveges ítélet

Igénytelen, megbízható gép amit olcsó fenttartani.

Az elmúlt két évben bejártam vele szinte egész Magyarországot, rengeteget mentem vele és egyszer sem volt semmi gond. Magyar közutakra tökéletes, nem probléma a legnagyobb kátyú sem :)

Mikor megvettem elég rossz motorikus állapotban volt, de egy csodakezű szerelő profin megcsinálta. Vettem Prox dugót és főtengely felújjító szettet és az került bele. Azóta gond nélkül megy.

Egész évben használom, télen - nyáron, esőben, fagyban. Nem olyan kemény terepen simán lehet használni.

A 125 ccm nem olyan sok, de országúton lehet tartani egy 90 km/h-s utazótempót anélkül hogy a power nyitna. A maximális végsebessége gyárilag 110 km/h körül van, de az enyém 120 km/h felett ment. A power hasznos dolog, beállítástól függően 6-7000 rpm-nél nyit.

Pár hasznos tanács:

- csak márkás, minőség 2T olajat használj, mert meghálálja!
- ha venni akarsz akkor érdemes svájcból behozott motort venni, mert az nem volt postásmotor és talán jobb állapotban van.
- ha uj henger kell bele akkor javaslom a Prox-ot ha a gyári túl drága lenne
- ha állandóan karban van tartva a gép, akkor egy szinte soha nem lesz vele gond.

Hibalista

- - 27 ezer km.nél mikor hozzám került teljes motor generál mert ráfért. Azóta semmi gond.
- - Néha kidobálja a sebességeket, de lehet hogy ez azért van mert már elkopott a kuplung
- - Első tengelyen lévő sebesség mérő fogaskerék szerkezet 40 ezer km-nél megadta magát
-

Ide hordtam szervizbe

Az évek során sok kókler, hozzá nem értő szerelővel találkoztam, de szerencsére most van egy Újpalotai szakember aki profin és megbízhatóan dolgozik. Thx!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46