A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fz6 Fazer 2006 (600)

Fz6 Fazer 2006 (600) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megbízhatóség szobra

Szöveges ítélet

Egy XT600E-ről ültem át a fazerre (ez még a kalbulátoros változat vala - ezt hangsulyoznám, mert amikor bejött az injektoros le akartam cserélni, de az nem tettszett meg - pedig a műszaki tartalma nem ezt igérte...).
Az átülést követően elég sokáig a szokásos 130-140-es utazó helyett csak 120-szal szaladgáltunk, mert a fazer 600-nak a gyári plexivel szinte semmilyen szélvédelme nincsen - igy 150-nél a totál váll, bukó környékére terelt szél legszívesebben a fejeddel együtt távozott volna... kb. 1 hónap alatt megjött a gyári túra plexi, amivel a kényelmes utazót már sikerült is 160-ra feltornázni. Magáról a motorról egy szóban: álom. Az eddigi motorjaim közül a legeslegesleges legjobb. Ha most kellene motort választanom gondokodás nélkül ő lenne a befutó.
Rengeteget túráztam vegyes motorokkal - szinte mindennel versenyképes volt. A 750-es gsx-rt ha ügyes voltál somán otthagyta, mint gyorsulásra, mint végre... Az 1000-sekkel persze már nem bírt, ellenben nem nagyon maradt le. Sőt kanyargós részen a fazer volt a nyerőbb, mert mint egy biciklit, könnyű volt terelgetni. Ez után vettem egy 1000-s fazert (mert az injektoros 600-as utód a próba uton nem tudott meggyőzni arról, hogy bármiben is több lenne az elődnél...). Az 1000 fazer a 600-hoz képest tény, hogy jóval nyomatékosabb stb... de a 600-sal sokkal nagyobb élvezet volt motorzni, mert ott renesen kellett pürgetni, váltani és lehetett nagy sebességgel cik-cakkozni... az 1000-sel gyorsulás közben szinte lehetetlen irányt változtatni.
A fogyasztása nem volt magas - ellenben ehhez jó nagy tank dukált - igy ha sport motorosokkal voltam, akkor csak minden második tankolásnál tankoltam én is... Sajnos kétszeméllyel már azért érezhető volt hogy ez csak 600-as (persze csak 200 környékén.)
A végsebessége óra szerint 220-230 között közelebb a 230-hoz. Az 1000 végsebessége alig ugorta meg a 250-t.
Gyorsulása - egyszer le akartam mérni, hogy 200-ra hány másodperc, de sajnos 3-ban elfelejtettem váltani igy 195 környékén leszabályzott... ekkor kb. 11 másodpercnél jártunk.
Se előtt se utána nem pörgettem a mocit leszabályzásig, pedig az tény, hogy kb. 6000 forudulat után kezdett nagyon-nagyon dolgozni. Ha nem engedtem 6000 alá, akkor szinte bármivel felvette a tempót.
Vettem rá hátsó dobozt és tanktáskát - igy egészen jól lehetett pakolni. A saját ülés alatti csomagterébe elfért egy szerszámkészlet, eü. csomag, esőkapat... kb.
A kettős első fényszórója nagyon jó világított - bár az tény, hogy 3-szor vittem vissza, hogy állítsák lentebb és amikor eladtam még mindig inkább felfelé világított - legalábbis a szembejövők jelzései erre utaltak. Eladás környékén már-már a hátsó gumi csereérett volt. Láncot 3-szor húztam, még sok volt benne.
Ami zavaró vala:
- magas menet szél (a túraplexi ezen sokat javított..)
- magasabb fordulaton számomra szavaró villanymotor jellegű hang (egy nyitottabb dob biztos megodotta volna..)
- kicsit idejemúlt dizájn... ellenben átlátható.. :-)
- az utas már elég magasra került - nem hiszem, hogy neki kényelmes lett volna, de én alig-alig mentem utassal.

Ami nagyon jó volt benne:
- nagy hatótávolság (sok tartalék)
- megbízhatósága igen magasfokú két év alatt semmit nem kellett cserélni, javítani rajta...
- magasabb fordulaton igen dinamikus és a fogyasztása alig nő...
- nagyon jó fényszórók, nappal is messziről látható (nem úgy mint pl. a bandit vagy az xjr, amit néha a tükörben észre sem vettem...)

Hibalista

- Két év alatt az égvilágon semmi.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Kalmár - Szeged

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Oszi - jó gyerek.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46