A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xt 600 1983 (600)

Xt 600 1983 (600) 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

A Muraközi Csataló

Szöveges ítélet

2006 Nyarán vásároltam a 83-as kiadású tenerémet 34L típusjelzéssel. Már a próbakör alatt éreztem hogy ez egy böszme állat ami mindenen keresztülmegy ha kell, a teljesítménye nem túl nagy 48le de a nyomatéka az brutális.
A megvásárlás és csinosítgatás után az elmúlt 2 évben nem volt különösebb gondom vele egyszer a km óra adta meg magát nem sokkal utána meg a gyujtáskapcsoló. Az elmúlt 2 évben kapott sarat ,vizet , havat, 40 fokos kánikulát -10 fokos hideget de indult és ment. Most már értem hogy ez a típus mitől legenda az endúrósok köreiben, Azt mondják amíg dugó és benzin van benne addig megy. Nagyon sok örömet és szép pillanatot szerzett és nem sikerült még olyan feladat elé állítanom amit nem tudott volna leküzdeni, ez talán betudható a korát megelőző futóműnek ezt igazolja az is hogy a Yamaha a 2008-as tenerén visszatért a régi megoldásokhoz, a monocross hátsó felfüggesztéshez és a olaj-levegő rásegítésű első villához. A motorja nyomatékos levegő- olaj hűtésű igénytelen szerkezet.Bátran merem ajánlani azoknak akik szeretnek túrázni hegyeken völgyeken keresztül és nem riadnak meg ha elfogy az aszfalt a kerekek alól.

Hibalista

- Gyujtáskapcsoló, Km-óra

Ide hordtam szervizbe

Magam javítom

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1983
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46