A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fz6 Fazer 2006 (600)

Fz6 Fazer 2006 (600) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Picike

Szöveges ítélet

Ezen gép előtt egy FZR 500 gépem volt. Az is ment, mint a gondolat.
Amikor új gépen törtem a fejem, felcsaptam a netet, és kerestem. Nem tartott tovább fél óránál, és meg is lett a következő gép: FZ6-S 78PS
Irány Kaposvár. Kérdések-válaszok, majd a tesztgép jött.
Húúúúúúú- remek masina, innen egyenes út vezetett a papírmunkához.
Kb. 2 hét múlva kaptam meg a gépet névre írva (Ők intézték). Indulás előtt mi hol van, mire kell figyelni, mikor találkozunk stb.
Aztán go haza. Gyerek! Olyan büszkén hoztam, hogy csak na!
Masszív, kezes lény. Sajnos bejáratás alatt nem szabadott nyújtani, de így is ment 120-130-at.
Az első út furcsa volt: egy új gép. Alig ismertük egymást.
Aztán vége lett a bejáratási ceremóniának: reggeltől estig úton voltunk. Próbálgattam. Ha húztam, megindult, ha fékeztem, megállt. Ha bénéztam, nem szólt semmit :)
Pécstől 30km-re lakom. Volt lehetőségem próbálni. De ott van a Mecsek, a Tenkes, stb. Egyre jobban összeszoktunk. Eleinte ha lakott területre értem, visszaraktam 5be. De később rájöttem, h fölös, mert 6ban is simán átvisz, majd a végén gyorsul. A kezelőszervek kézre állnak. Kanyarban is remekül helyt áll. A telók jók, a gumik is. Utassal is vagányan megy neki az emelkedőknek. Az ülés kényelmes rajta, az utas is jól elvan hátúl. A kialakításnak köszönhetően jól belátsz mindent, jól kormányozható, és még emellé társul egy jó nagy adag dinamizmus is, ami ha baj van, segít (szerintem).
Kicsit halk a lelkem, de jó (lopakodó üzemmód).
Pöccre indul. Indulás előtt melegítés (ahogy kell), aztán go.
A műszerfala eleinte furcsa volt, de hamar meglehet szokni. Sajnos a fokozatot nem írja, de minden mást igen: sebesség (alap), fordulatszám, össz km, napi számláló (2db is van), idő és hőmérséklet (számmal!). Aztán üzemanyag-szintet és a víz hőfokát is kijelzi szegmenses kijelzőkkel. Nagyon korrekt.
A fogyasztása 5 liter. Többet csak bejáratás alatt evett: eleinte 5.8, majd 5.6 és a végén beállt 5re. Ezt a fogyasztást átlag 120-130km-es sebesség mellett produkálja jelenleg.
Oldaltámasz mellé kaptam (gyárilag) egy középső tartót is. Nagyon hálás mosáskor, és láncápoláskor.
Ha már mosás: ezt az egyet nem szeretem benne. Pontosabban a mosás utáni törölgetést. Annyi pici hely van, hogy mire azzal az ember végez... Nem beszélve a plexiről, ami alá ha alámegy a víz - le kell szedni, nincs mese.
Ez az egy rossz van a járgányban. De semmi több. Nagyon egyben van, szép és jó.
Fékek: jók, harapnak. Bár a hátsó egy csöppet "lágy": a szervizben azt mondták ez jó, no para.
Világítás: halogén izzók gyárilag. Tompított egy izzó, reflektor két izzó. Vakít rendesen.
Mindig is csodálva néztem a menő kocsikat, mikor a Xenon begyújtott. Én is szereztem bele: ég és föld - mindent lehet látni.
Nem bántam meg, hogy Őt választottam :)

Hibalista

- 2008 júniusában vettem, de azóta minden jó rajta, semmi nem romlott el. Ez idő alatt belehajtottam kicsit több, mint 11.000km-et.
- Kötelező szervizek voltak (1.000 és 10.000km).

Ide hordtam szervizbe

AlfaMobil 98 Kft - Kaposvár
Füredi út 153
Nagyon korrekt cég. A vásárlás előttől a mai napig nagyon segítőkészek, gyorsak, rugalmasak.
A Nagy Napon is sok jó tanáccsal láttak el. Ha kérdést intézek feléjük, 24 órán belül jön korrekt, kielégítő válasz.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46