A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Bt1100 2006 (1063)

Bt1100 2006 (1063) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A robosztus V2-es

Szöveges ítélet

2005 augusztusában vettem a mocit, akkor 2000 km volt benne. Ez a 2. motorom (az egy Suzuki GS500) volt, amin pár ezer km alatt megtanultam motorozni, aztán egy idő után eléggé kevésnek tűnt, szóval elkezdtem gondolkodni, hogy mit is vegyek. Mindenképpen olyat akartam, ami elég nyomatékos ahhoz, hogy 2 személlyel és a csomagjaival simán, "visszabeszélés" nélkül gyorsuljon. Kb 2 hónapig hezitáltam, mire megvettem. Igazából szerelem volt az első látásra, pedig akkor még nem is hallottam a hangját. S mikor beindították, egyszerűen megborzongtam. A brutál V2-es hangja egyszerűen lenyűgöző, kevés hozzá fogható van - s akkor ez még a gyári kipufogó volt. Mivel mondhatni kezdő jogsival kezdtem el vezetni (ráadásul barátnőm mindig ott ült mögöttem), ezért eleinte féltem, de igazából szinte kezes bárány. A kuplungot és a gázt finoman lehet adagolni, a kormánya kellemesen ívelt, nagyon könnyen lehet vele manőverezni. Szóval az első ezer km-ek nagyon kellemesek voltak, az utcán szinte mindenki megnézte, csodálta - mert hála az égnek elég kevés van belőle, nem egy SV vagy GSR típus. Aztán később nem tudom miért, de két személlyel ha vezetem, nem akarom elhinni, hogy 88 Nm-es a nyomatéka. Gyorsul - gyorsul, de valahogy nem úgy mint az elején, nem akar menni. Valószínű, hogy megérett egy jó alapos szervízre. Ettől függetlenül még mindig élvezet vezetni, imádom azt a robosztus hangját és megjelenését.
Amit negatívumként említenék, hogy nehéz hozzá kiegészítőket kapni vagy ha lehet is, akkor nagyon drága pénzért. A másik a tükrök. Az első tulaj eltörte a tükröket és rendelt hozzá másikat. Azonban ezeknek a szára olyan rövid volt, hogy akárhogy állítottam, csak a kezemet láttam a tükrökben. Elhatároztam, hogy eszkábálok hozzá magam tükör szárakat, amik jól is sikerültek, csak sajna nem figyeltem a menetemelkedésre, ezért abban a pillanatban, ahogy becsavartam őket, a könnyű fémből öntött kormányon lévő behajtókból pillanatok alatt felszette a menetet az új tükör száram. Ráadásul a két oldalon ellentétes a menetirány, szóval még egy másik menetmetszőt is kellett vennem. Még negatívum, hogy a kipufogó roppant hamar átmelegszik és minden pillanatok alatt ráég. Állandóan lehetne takarítani és poliroztatni. Aztán szerintem kényelmetlen ahhoz képest, hogy túra motor, mert óránként vagy 100 km-ként meg kell állni pihenni, mert szétnyomja a gumóimat. A fogyasztás is szerintem sok, 7.5l úgy, hogy nem is nagyon szokott 4000 fordulat felett pörögni. Továbbá kevés neki az 5 sebesség, simán elbírna egy 6. fokozatot, vagy akár a gyár megoldhatta volna más áttételezéssel, ez a nyomaték simán elbírná. Amit mindenkinek tudnia kell, ez nem egy sportmotor, ha már 6000 pörög akkor üvölt mint a sakál, egy picivel később már le is tilt. Néha hiányzik az, hogy jól kihuzassam 12, 13 ezerig. Viszont az is igaz, hogy előzésnél 5.-ben 60-nál nem kell visszaváltani!!!
Egy biztos: ezek ellenére, egyszerűen imádom. Fantasztikus segge van, a két kipufogó tök jól néz ki rajta, a robosztus V2-esnek szép hangja van, teljesen gondozás mentes (13000 km-et vezettem, eddig egyszer cseréltem olajat és szűrőt, egyszer a hátsó fékbetéteket - mondjuk ezt nem értem, mert annyit nem használom őket csak ha barátnőm is mögöttem ül és ennyi), ritkaság, jól kezelhető. Ha nem is vezetem, de minden nap látnom kell.

Hibalista

- 15000 km-nél kiégett a fényszóró

Ide hordtam szervizbe

Nem hordtam.

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 2000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46