A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

XJ 400S Diversion 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

a szaladó másodszor

Szöveges ítélet

Az előző tulaj értékelése,vagyis a Szaladó először: http://nepitelet.hu/motorok/yamaha/a_szalado/

Első motorom. Nem is tudtam milyet akarok (na jó, nem akartam hasalós speed motort, és nem akartam choppert se). A sose vedd meg az első motort amire felülsz tanács ellenére én elhoztam az elsőt, és nem bántam meg.
Nagyon kellemes kiegyensúlyozott és kényelmesen vezethető gép. A tanulómotorok után (GS500, CB400) előzékenyen megy mindig pont arra amerre szeretném. A váltó eleinte nehéz volt, de Suri szerelő közbenjárása és egy olajcsere megoldották.
Végtelenül toleráns a visszaváltásoknál és a kanyarban bénázásoknál, amiért nagyon hálás voltam neki. Első féket ugye nem húzzuk kanyarban (!!!), és körforgalom előtt nem váltunk vissza 2-t majd ejtjük el elegánsan a kuplungkart...
A fékek jók. Nekem. Mert 1991-es évjárat, 1 féktárcsa elől és az se óriáshatalmas, csak amolyan megnyugtató, engem meg is állított mindig nyugodtan.
Városban munkába járásra és kisebb túrákra 2-300 km teljesen jó kis masina, nálam 5 liter alatt fogyasztott folyamatosan, 4,1 - 4,2 is sikerült amikor szabályosan mentem lakott területen kívül.
Bár nem néz ki ennyire kicsinek, a 400 cm2 és a 40 lóerő nem sok. 7-8 ezres fordulat fölött megindult ugyan, de 150-km/h sebességet már eltartott egy ideig mire összeszedtük. A kicsi sornégyes igazából hősiesen pörgött alattam bármilyen szituban, de tartósan 110-120 fölötti utazótempóhoz már nem szerettem nagyon pörgetni. Ha asszonypajtás is csatlakozott, akkor akkor pedig látványosan lelassultak a dolgok, sok visszaváltás és magasabb fordulatszám tartományokban kellett pörgetni, hogy haladjunk. 2 fővel kulturált, nézelődős tempót szeretett, főleg, hogy alattunk a rugózás is szinte megszűnt, hiába a japán belpiacos gépet nem két európaira találták ki.
Nagyobb túrára (nekem elsőre nagy volt, távolság is, kaland is:)) vidáman elsuhantam vele Kárpátaljáig bármi gond nélkül, még az ukrán utaskátyúkat is simán átpattogtuk vele, de rájöttem, hogy 192 cm magassághoz nagyon alacsony - nap végére, mintha összecsomagoltak volna térdben félbehajtva. A kényelem ezért csak annyi pont,amennyi.
Sajnos elérkezett a búcsú ideje - olyan motorra akartam átülni, ami magasabb és "kíváló" budapesti utakat is jobban bírja.

Hibalista

- A megvételkor a váltókar nehezen járt, és a hátsó fék gyatra állapotban volt.
- Fél szezon után lánccsere és hozzá tartozó fogaskerékszett (Valamikor korábban szegény motor élete során nem eredeti lánckereket kapott hátulra, ezért így tovább tartott a művelet és a helyes darab beszerzése)
- Index egy hideg őszi reggelen folyamatos sárga fénnyé alakult, majd kialudt a fénye - mai napig nem tudom végül, hogy miért.
- Praktikusan a kopó/öregedő alkatrészeket leszámítva semmi gond nem volt vele.

Ide hordtam szervizbe

Suri Gödöllőn, szerintem nagyon profi

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Posta Yamaha szervíz XIV. kerület, korrekt de itt csak az index és átnézés miatt volt.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1991
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 44000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? Transalp
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46