A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fzs 600 1998 (598)

Fzs 600 1998 (598) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Adu ász

Szöveges ítélet

Nekem kb a 8dik motorom volt a fazer,elötte keleti csodák és pannónia,250es jawa,gs125,vf400,gs500 volt 1 évig,belesajtoltam kb 8000et,de 100km alatt rájöttem hogy kimotoroztam, és nincs több meglepetés.Ismertem egy tuningmódszert amivel a gs tartalékait ki lehet hozni ez eredményezett kb 15Le pluszt és 20 km végsebességnövekedést,de nem volt elég.Ekkor ajánlotta aszerelőm hogy ne költsek rá 1 forintot sem van itt egy fazer próbáljam ki.Első látásra szerelem.A formálya nem győzött meg elsőre,de a motor az felülmúlhatataln erzés volt.A gs 3000-8000ig volt használható a fazer,2000-12000ig.Mindíg volt megfelő fokozat,mindíg van tartalék,bár ha mindíg a maximumot akarod érezni akkor akár 3at is vissza kell ütni,de ha elég az őserő akkor már 100tól 6ban is jól megindul és hamar felpörög.Kényelmes akár egyész nap motorozhat az ember.1000szer le felszállás a gombot épp csak megpockölöm és már megy a gép.Szerintem 160ig nagyon jól megy és aztán a 200 sem gond még 2 személyel sem,de ott vége.4es 200,5ös210 ennyi.Egy személyel megy 245öt,de előzni 210töl csak a lendület erejével 2 km-en lehet.200 fölött csak a külsősáv marad.A fogyasztásra nem lehet panasz 2 személyel 130 utazó előzés 5ben 160-180ig 4,2-4,6.160-200 max 5,2 de csak túrázáskor.Ha ütöm vágon ami nem jellemző, minden fokozatot kihutatok 200ig max5,8.Szerintem nincsmég egy ilyen motor a világon.Erős mindenre használható gyors kényelmes szerintem a futómű tökéletes.Mindegy milyen úton mész nem rázza ki a sz..t , mindegy hogy 1v2 személy jól csillapít mindegy mennyivel mész mekkora kanyarban sohasem himbálózik,nem csúszik meg(nekem continental gumik vannak fent), iszonyat jó a fék 2 személy 200ról mintha betonfalnak ütközne az ember olyat fog.A fém fékcső ezen sokat segített.A váltó nagyon kemény ,intenzív gyorsításnál néha nem megy a 2es, a kuplunghoz szerintem gyúrni kell,elég kemény,53000nél a rugók kilágyultak,és 2 személyel rakottam elcsúszott 7000 nél.A szélvédelem 130ig mintha állnál 160nál kényelmes aztán a bukó már inog de nem vészes,de akármennyivel is mesz sohasem kell a plexi mögé bújni.Ez nem mondható el az újabb fejidomról. A nagy hátránya a lámpa.Mindegy mit csinálsz csak este nemenj a motorral sehova.Már az is bátorság hogy az ismert úton este 80al mész.Ha 100al az már extrém sport.Mintha 50 méterenként 1 gyertya világítaná az utat.Ezt vegyétek nagyon komolyan.Talán egy xenon segíthetne, de az még egy 20as amit már a következő mocira szeretnék.
Összességében:A motor hibátlan,túrbinaszerűen pörög minden tartományban megfelelő és mindíg van olyan fokozat amivel megoldható bármilyen feladta,a fék jó szélvédelem hibátlan,fogyasztásra nem lehet panasz,futómú teszi a dolgát nem ráz nem üt fel soha,kényelmes,de partner a sportos haladában akár 2 személyel,minden útra kiválló,ülés kényelmes,és azülés alatt hatalmas tárolórekesz van e.ü cso,izzok,spray,esőruha,és még fér.Ez a tökéletes motor,ha elég a 200as sebesség ameddig jól húz.

Hibalista

- a generátor felmodta a szolgálatot de a 3 fázisból csak 2,így sem töltés sem a műszerek nem mentek,de a gép suhant mint állat, aksiról még 2 napot kibírt bár csak tolásra indult de a találkozót végigcsinálta.A bontott generátor 15e volt, és a sautpadon megjavítottam a gépet.

Ide hordtam szervizbe

Egy barátom otthon fusizik ő piszkálta a gépet, de csak olaj csere meg a szokásos

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Csak jót mondhatok.Precíz, olcsón beszerezte a cuccokat,csak sokan jártunk hozzá és így mindíg sorba kellett állni

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 49720
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46