A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Virago Xv 250 1989 (250)

Virago Xv 250 1989 (250) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Apró chopper

Szöveges ítélet

2002 nyarán került hozzám a motor, akkor szinte még bejáratós volt:) Elöző gazdája inkább csak porfogónak használta. Első utam a siroki motorostalálkozó volt, ami tőlünk kb 500 km-re van. Egy hét alatt sikerült beletennem a 3 ezredik kilómétert, így elég hamar megbarátkoztunk egymással.
Azóta ezernyi motorostalálkozót megjárt, voltam vele Brno-i MotoGPn, Pécsi utat is már elég jól ismeri. Műszakilag sose volt vele problémám.
Fogyasztása 3 liter körül alakul, hideg időben azért beveszi a 4et is. Téli használatra azért nem javasolnám senkinek, motor nem igazán szereti az 5-10 fok alatti hőmérsékletet. Utazója a hosszabb áttétellel 100 körüli tempó, ezt akár 2 személlyel is bírja.

Első ami nagyon zavart az a rövid áttétel, 100 körüli tempónál már eléggé "visít" a motor. Ezt úgy oldottam meg, hogy első lánckereket kicseréltem egyel nagyobb fogszámúra (17), így már sokkal barátságosabb lett.
Rugózása gyárilag eléggé lágyra van hangolva, két személlyel legtöbbszrö kevésnek is bizonyul. Első telókon keményítettem egy kicsit, így valamivel jobb lett a helyzet.

Hibalista

- Szokásos kopó alkatrészeken kívül szinte semmi más nem lett cserélve rajta.

Ide hordtam szervizbe

Magam javítom.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 1300
Megbízhatóság (10) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46