A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

TT600RE 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Árkon-Bokron át!

Szöveges ítélet

Mint oly sokan kis hazánkban, én is Simsonnal kezdtem.
Megtanultam a motorozás alapjait, de kevés volt.
Jött a Yamaha DT 125R, itt beleszerettem a terepmotorozásba, de már gyengének is éreztem, és utáltam hogy 6.5 öt fogyasztott normál használatban.
Ezt követte egy kis kitekintés az utcai motorok világába.
Honda CBF-600S 2005, gyönyörű motor volt, semmi hibával, megfelelő erővel.
Nagyon szerettem, de a magyar utak állapota, közlekedési morál miatt úgy döntöttem inkább visszatérek a terepre.

Sikerült visszatérni a terepre, életem egyik legjobb döntése volt.
Féltem tőle hogy a TT600 rázni fog, vagy nagyon kényelmetlen lesz, esetleg egy óvatlan pillanatban földhöz vág, de minden aggodalmam alaptalan volt.

Bár versenyenduro, de mégis nagyon kulturáltan jár, könnyű vezetni, és nem ráz!!!

Ereje, pontosabban alulról jövő iszonyatos nyomatéka gyakran megörvendeztet.

Én országúti gumikkal vettem. Mitas E-08. országúton jó is volt, de amikor kimentem vele a mély homokba, felázott fűre, meg sárba, na akkor aztán vége volt, lehetett imádkozni hogy egyszer kijussak az ingoványból.

Ezt az esetet követően gyorsan le is cseréltem a gumit a gyári szerviz utasításban ajánlott Michelin T63-ra elöl-hátul.
Hihíííí, na ez elsőre okozott meglepetést. Ahol hozzászoktam hogy odarántok és a motor kidobja a seggét, ott az új gumival iszonyatosan megindult, és némileg felágaskodott.

Irány a kemény terep, szántás, mély sár, mély homok sem akadály.

Egyszer egy útépítésen belementem az út széle mellett hagyott felázott sóderba, tengelyig süllyedtem, de abból is kijött. Hihetetlen.

Amikor a siratófal tetejére már majdnem felérek, de kellene még egy kis gáz, a többi motorom azt mondaná hogy nyekk, ez meg akár alapjáratról izomból feltolja.

A gumihoz hozzá tartozik hogy országútra csak mérsékelten alkalmas, 80-90 nél már olyan hangja van mint egy Nivának, meg elég bizonytalan is pl kanyarban. De én csak addig megyek országuton amíg kiérek a kis dagonyáimhoz, meg domboldal lábához.
Onnan irány a természet.

Karbantartása, szervizelése különösebb szakértelem nélkül is megoldható otthon.

Kopó, fogyó alkatrészek ára nem veszélyes, ja mert az esést is jól bírja, eddig még soha nem tört semmi!

Fogyasztás 4,5 l/100km
Hang: férfiasan erőteljesen dübörgő, sportkipufogóval folytán nélkül brutális, úgy nem is használom.

Ha valaki szeretne ilyet, de a terep mellett pl munkába járásra is kell, akkor javaslom a Metzeler Enduro3 Sahara, vagy a Heidenau K60SC gumikat. Nekem a kettő közül valamelyik lesz a következő!

Végezetül a TT600RE-t mindenkinek ajánlom, aki terep motorozásban gondolkodik!

Ui: A motor tisztán tartásához nélkülözhetetlen egy nagynyomású mosó :)

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Saját magam tartom karban. Közúti gépjármű technikus vagyok :)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 43000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? CBF-600S 2005 Következő motorja? Ez marad!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46