A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

XJ 600s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az első "igazi" motorom

Szöveges ítélet

Ez az első "nagy motorom". Nagyon sok típust nézegettem a télen, ezt pont nem. De valahogy egy sem fogott meg. Aztán valamilyen belső hang miatt megnéztem az xj-t is (ilyenen tanultam, így ismertem kicsit). Megláttam ezt a példányt és szerelem lett első látásra. Még aznap elmentem megnézni, a valóságban is pont olyan volt, mint a leírásban (nem új, de korához képest jó állapotban). Azonnal megvettem. Február 28.-án szakadó esőben 3-4 fok körüli hőmérsékletben saját lábán hoztam haza, ami laza 150 km-s út volt. De akármennyire is fáztam, a szám fülig ért a bukó alatt, mert pár km megtétele után éreztem, hogy igazi barátra leltem.
Azóta belekerült 12ekm, de egy múlt heti kuplung bovden szakadást kivéve nem hagyott sose az út szélén. A bovden szakadáskor se a motorral volt a probléma, hanem a hozzáadott szerszámkészlettel, egyszerűen nem volt olyan fogó, amivel méretre tudtam volna vágni a gyorsan beszerzett utángyártott bovdent. 3 órámba telt, mire szereztem fogót, aztán 5 perc alatt megcsináltam.
Amióta nálam van rövidebb túrákon, meg munkába járni használom. Ami tény, városban a súlya miatt nem a legideálisabb, de azért a legtöbb helyen elfér. Fura mód utassal nagyságrendekkel javul a kis tempójú egyenesfutása.
A teljesítményére nem lehet panaszom (sokan megrettennek a 62Le-től, hogy milyen kevés). Normál körülmények között, még két személlyel is mindenre elég. Csomagtartója gyakorlatilag nincs, ezért van rajta egy 45l-s topcase, plusz még tanktáskát is szoktam használni.
A terv az volt, hogy a szezon végén átadom a páromnak, aki szintén nagy motorra vágyik (én meg veszek egy nagyobbat), de sajnos nem ér le róla a lába biztonságosan, így neki vennünk kellett egy kisebbet (cb500). Ezért valószínűleg most még marad nálam, aztán majd később lesz cserélve.

Hibalista

- Váltó nem akart visszaváltani. Mint kiderült egy kilazult csavar okozta, ami mechanikusan akadályozta a váltót a mozgásban (filléres lett a javítás).

Ide hordtam szervizbe

Yamaha World

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46