A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xt 660 X 2006 (660)

Xt 660 X 2006 (660) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Brutális furulyás

Szöveges ítélet

-Motor: 660ccm, 1 henger, 4 szelep, 35kW (48Le) 59Nm.
-Ez a motor nagyon jó választás volt, városban jól ki lehet használni az adottságait, de közúton sem jön zavarba ha 120-nál előzni kell 1-et! A motor nagyon nyomatékos nem szereti ha forgatják éppen ezért az áttételezés lehetne picit hosszabb mert az 1.-2. fokozat olyan mint a teherautókban (csak rakottan és hegymenetbe kell használni)! Elöl 15-ös hátul 45-ös a lánckerék de sajnos előre nagyobbat, hátra pedig kisebbet nem lehet kapni. Egy 16-os lánckerék azonban kényelmesebbé tenné a 120-130 as utazót.
-A fékek nagyon jók főleg az eleje nagyon harapós (320mm), a gyárilag szerelt gumikkal igen rövid fékutakat lehet venni. Az első futómű nagy hátránya, hogy nem állítható és picit puha is ehhez a stilushoz, ezzel szemben a hátsót bárki otthon 1-5-ig tudja állítani.
-Turázáshoz ajánlatos a nagyobb plexit rátenni mert 110 fellett kisebbfajta vihar van a motoron. Picit talán a hosszú túrák ellen szól a kicsi tank (150 km után már ég a lámpa, bár azért hajtva is volt:)).
-Ha valaki autópályázni szeretne az ne ezt a motort vegye mert vág a szél, kopik a hátsó gumi és 150 körül picit billegős lesz a vas DE EZ NEM IS ODA VALÓ!!! A másik dolog amit nem igazán csipáz a vas ha motoros felvonulásokon kell neki araszolni. (csattog a lánc, a kuplungot meg vasalhatod ész nélkül)
-A Dunlop D209-es kétkomponensü kereke megolás lehet a gyakori hátsó gumi cserére , megnéztem az ára is hasonló mint a Pirelli-é, ((Na de mennyit lehet vele elmenni)Ha kiderül leírom).

Hibalista

- Na ilyen az nincs!!!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46