A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

V-Max 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csodas optik, prima technik

Szöveges ítélet

A Story mint mindig nalam valahova, valami miatt visszanyulik. Mar ezer eve vehettem volna egyet, de igazan soha nem hozott lazba, bar a kisebbik 750-es FASER versiojat vagy 15 evvel ezelött mar birtokoltam. Soros 4 hengeres müszer volt.
Ezt a Modellt most nyaron egy Görög szigeten ami 7 Km "hosszu" egy meredek dombra epült 50 ember lakta falucskajaban egy keskeny resen at pillantottam meg, es elajultam, hogy hogy kerül egy ilyen erös gep ide az isten hata möge, elrejtve mindentöl a kacskaringos utcakban leallitva, ahova ember sem igen teved? Rendkivül komplikalt körülmenyek között kinyomoztam kie, meg egy Rhodosi hajout alkalmaval is leszolitottam valakit, akit kapcsolatba hoztam az esetleges tulajjal,elhanyagolt az erös napsütes es homok, es esö altal elhanyagolt allapotban volt, szerettem volna megvenni, de megvenni nem tudtam. Beragtam, es itthol elkezdtem keresgelni a neten. rengeteg elado gep van , megis e mellett döntöttem . Kihozattattam Austriaba, ahol elek, es most telen darabokra szedtem, komplett Servicet csinaltam, mindent lecsereltem, ami szükseges,szelepeket allitottam, mert a magyar tulaj elhanyagolta, sokat dolgoztam vele.Szelepallitas stb utan erezhetöen megvaltozott szebb lett a hangja, bar fölöslegesen inditgatni egy motort sem ajanlatos, mert megdöglenek a gyertyak, ha a Polusoknak nincs öntisztitasra elegendö hömersekletük. USA Modell, Merföld oraval,Nyitott Versio.
Meg nem mentem vele egy Km-t sem, foggalmam sincs milyen lesz.
Motorom elötte sok volt, de ugy erzem respektalnom kell majd ökelmet :)
Megemlitem, hogy mivel elötte Magyarban volt Servizelve, 10 x meggondolnam, hogy ott odaadjam-e valakinek, mert annyi beletört csavarfejet, rendezetlen kabel-elvezetest, Elektromos szakadt vezeteket, összefusizott, lekiismeretlen munkat meg eddig nem lattam .

Hibalista

- cserelt alkatreszek: Hatso teleskopok, olaj,gyertyak,olaj-benzin-Luft-szürök, Duda,Elektr. Stecker, Szelepallitashoz szükseges Shims-Korongok, elsö kerek Gummi, összes fek, es Kupplung-Hydraulik folyadek, üles ujra athuzatva , repedezett volt nagyon .Meg a Karburatorok Synkronizalasa hianyzik es ezutan kesz leszek vele. Viszem le a Balatonra.

Ide hordtam szervizbe

mindent magam csinalok, nem egy nagy durranas, de ajanlatos egy fantasztikusan jol megirt rengeteg Fotoval abrazolt Haynes javitasi könyvet vasarolni. sokat segitett ,a dolgok ehelyezkedeset megismerni .

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (0) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? XT-500 Silbertank ! Következő motorja?
Ennyire szerette (0) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46