A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Mt 01 2005 (1670)

Mt 01 2005 (1670) 

Az ítélet értékelése
3,0(3 db)

Dögös lökös

Szöveges ítélet

Sziasztok!

Én 12 éve mocizok,ebből 9 évet soros 4 hengeres bringákkal tettem meg.Ezek is szép idők voltak,de váltást akartam,és a v2mindig tetszett,de nem chopper kellett mert az nyugdijas.Igy találta rá az MT re,ami elég nagy hengerürtartalomra is.Térjünk a lényegre:szoval a véleményem a bringárol csak jó!Menetteljesitménye elegendö 1,2 személyel is,1500ford számtól húz minden fokozatban,bár 5.ben 65-70km/h alatt nem szeret.Ülése elől nagyon kényelmes,nem zsibbadok rajta.Hátul nagyon fel kell húzni az utas lábát,tehették volna lejebb a lábtarót.Kanyarokat is nagyon kedveli,bár én keményitettem a teleszkópokon a gyári beállitásokhoz képest,igazán olyan 2500-4500 tökéletes használni,folyamatosan huz lyuk nincs benne.A rázkódás az brutál,alapjárattol végig elkisér,pontos képet a tükörben nem látni.De ez a rázkódás az maga az MT,amitől káprázatos.Az utazás kb 130-140km/h ig kényelmes,utána nagy a huzat,tépi a sisakot.A radiális fékek nagyon jól fognak,mint a satu!Gyári kéményem van,pont elegendő a hangja,de én is lecserélem,mert a v2 ugy igazi.
Én igazábol csak ajánlani tudom mindenkinek,akit a rázkódás nem zavar,és nem száguldozni akar,hanem motorozni egy kényelmes nyomatékos motorral.

Hibalista

- gyári visszahivások:
-
- TPS szenzor,lengővillánál lévő persely korrózioja
- első lámpa az összeillesztésnél 4-5 helyen berepedt,garanciába lámpacsere volt,új ára 100e lenne.

Ide hordtam szervizbe

Kaszi-Bike Bt Komárom,nagyon preciz,figyelmes

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Yamaha Top Tata,gyors,ügyes

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46