A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Tdr 125 1993 (124)

Tdr 125 1993 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dögös mocsári szúnyog

Szöveges ítélet

Ez volt az első motorom ami jobban ment mint egy simson, ezért nagyon szerettem. 10 éves volt mikor vettem, svájci moci volt, bontatlan motorral. 38000 km volt benne kb mikor eladtam és addig semmi gondom nem volt vele, az igaz, hogy már nem volt valami kellemes hangja, talán a csapágyak és a csapszeg már lógott egy kicsit, de szerintem egy 2 ütemütől a 38000 km generál nélkül szép teljesítmény. Fiataloknak nagyon jó kezdő mocinak. Mivel enduró építésű alacsony egyedeknek nem ajánlanám. Egy dolog nem tetszett benne, hogy az ülés nekem 100 km után kényelmetlen volt, de azért el lehetett vele menni hoszabb utakra is. Terepen is boldogul. Szélvédelem nem sok van rajta, nekem pont a bukóra terelte. A motorja elég jó, mivel nem volt kiherélve nem ment valami veszetten, max 110-120 km/h, de viszont ha száguldoztam akkor is beérte 4,5-5 l-rel 100 km-en. Összegezve, egy olyan motor ami, használható vidéken, városban, kisebb terepen, dögösen néz ki, elég jól megy és jól motorozható. Egyedül a kényelem nem az igazi. Egy kicsit sajnálom, hogy eladtam.

Hibalista

- Mivel öregecske motor volt:
- -eltörött a benzincsap fogantyúja
- -ha télen sokáig állt akkor nehezen indult

Ide hordtam szervizbe

Saját magam.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46