A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » WR125X (124 cm3)

WR125X (124 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Édes Yam

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem, talán az elején...
Ahogy sikerült a totalcar népi kezdeményezése, talán az elsők közt szereztem meg a "B125" kategóriához tartozó jogosítványt, amihez már csak egy hozzám illő motort kellett találnom... Előtte pár évvel egy simson s51-et restauráltam (megjegyzem egy barátom segítségével egész szépen) és használtam/használom, csak hogy megtanuljam a motorozás alapjait. Ezek után én is éreztem, hogy illene váltani valami erősebbre, szebbre, nem robogóra, négyüteműre (elegem volt a kétüteműek birizdálásából, ha az ember munkába akar menni lehet nem akar tökig olajos lenni...), tehát valami olyanra volt szükség, ami megállja a helyét a városban és akár hétvégi kisebb kiruccanásokhoz is elég és mindezt a 125-ös kategóriában, úgy hogy mellette legyen kiállása is a gépnek és ne is fogyasszon sokat. Mondja valaki azt hogy könnyű minderre találni valamit is! Ugyanis a kétüteműekből tele van a hasznaltauto.hu, de rendes használható négyütemű váltós 125ös gép szinte nincs is, már szinte új vásárlásán gondolkodtam amikor megtaláltam Őt. Gondolkodás nélkül megvettem első gondos gazdájától, amit a szervizkönyve és a szervizt végző szerelőműhely külön is igazolt. Végül-is "ha van pénzed majomra, legyen pénzed banánra is" elv alapján mindent megkapott a kis Yamaha amire szüksége volt. És ugyanúgy megkapta tőlem is, amit aztán meg is hálált... A történethez annyi hozzá tartozik, hogy a gép relatíve sokat futott, de hát ha valami jó azt használják, ennél a típusnál, nem kell félni a futástól, ugyanis a blokk röhögve teljesíti a kategória korlátait, emiatt kellően le van fojtva, ami szinte széthajthatatlanná teszi! Nem tudok rossz tulajdonságot írni róla, ugyanis nem lehet...
Futóműve, motorja, váltója és fékjei (brembo) messze a legjobbak a kategóriájában (talán a KTM Duke 125 hasonlítható hozzá, ami szerintem azért szebb, de hát nem ugyanaz a sportág, nem ugyanaz a műfaj, az naked bike ez supermoto). Japán, össze sem hasonlítható valami kínai furcsa márkával. Szinte érezni a minőséget minden porcikáján a gépnek, élmény reggel vagy este átvágni vele a városon. Motorja nyomatékos és pörgős is egyben, hangja kicsit "kalapálós" ahogy a Yamaha szervizben hívták, de nekem tetszik. Szervizt csak olajcserekor és lánccserekor látott! Tényleg fantasztikus gép! És a fogyasztást még nem is mondtam: 2,7l-ha húzom neki.
Aki teheti ne hagyja ki!
Mindenkinek Yamaha WR125X-et!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Németh - Győr

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? s51 Következő motorja? mt06
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46