A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Vino (YJ50R) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Egy falat boldogság

Szöveges ítélet

2011 áprilisában úgy döntöttem, az egyre dráguló benzin és a gyűrűző válság miatt, hogy nem mindig ésszerű nagymotorral járni. Így vettem egy robogót. Igazából nem is én választottam, hanem ő választott engem. Elém ugrott egy kereskedésben, hogy próbáljam ki, aztán addig-addig jött a nyomomban, míg meg nem vettem. Mivel a Yamaha motorokat részesítem előnyben a többi márkával szemben, nem volt vitás, hogy a robogóm is Yamaha legyen. Szóval nem volt nehéz neki bekönyörögnie magát a garázsba. :) Így lettem boldog tulajdonosa egy Yamaha Vino-nak.
Természetesen kétütemű szív dobog benne. Nagyon virgonc kis jószág. A legnagyobb mértékben meg vagyok vele elégedve. Soha, semmi baja nem volt. Soha nem kellett amiatt aggódnom, hogy nem jutok vele haza. Pedig nyüstölöm rendesen. Gyári állapotában megfutotta egyszer a 83 (!) kilométeres sebességet. Mivel semmi motorikus vagy kihajtási problémám nincs vele, azért csak hozzá kellett nyúlnom legalább optikailag. Kapott szép gyári plexit, átlátszó lámpabúrákat, az irányjelzők sárga izzót kaptak, a hátsó lámpa természetesen pirosat. Ezen kívül a gyári semmire nem való csomagtartó ki lett cserélve, hogy doboz is kerülhessen rá. Így őt használom vásárolgatni, vagy ha sokmindent viszek magammal.
No, azért a használata nem merül ki abban, hogy elugrom vele a közértbe. Sokan mondják rám, hogy ’nemnormális, elmebeteg, tökhülye’ vagyok. Ezzel a falat robogóval vágtam neki egy 800 kilométeres túrának, amit két nap alatt nyomtunk le. Hegyen-völgyön által, erdőkön, mezőkön hasítva át eljutottam vele egészen Füzérig. Meg vissza, másik úton. Nagyon jól bírta. Városban is szeret vadulni. Ugyanis 40-50 kilométeres sebességig nem ér utol senki. Verhetetlen közlekedőeszköz dugóban. Kicsi, könnyű, terelgetni gyerekjáték. A fékek tökéletesek ehhez a tempóhoz. Komoly fékezéseket is kellett már vele produkálnom és nem volt semmi gond. Megállt mindig. Nem mondom, hogy egyes esetekben nem riszált a feneke, de az kis hab volt a tortán. Télire persze kap téli papucsot, hogy biztonságosabb legyen a közlekedés.
Ez alatt a két és fél év alatt belepakoltam 13000 kilométert minden gond nélkül. Aranyos kis retró robogó. De igazi sleeper. Csak meg kell tekerni a gázmarkolatot és kimutatja a foga fehérjét. Nagyon remélem, hogy még legalább kétszer ennyi távolságot fogunk együtt megtenni.
Bátran ajánlom bárkinek. Mindenféle alkatrész kapható hozzá. A blokkja megegyezik a Jog-éval. Csak az idomok kerülnek nagyon sokba, úgyhogy, lehetőség szerint senki ne verje oda. Ésszerű használat mellett a fogyasztása megáll 2-2,5 liternél. Én levittem egyszer 1,8-ra. Ha nagyon hajtva van, akkor benyeli a 3-at is. A különolajozó rendszerrel semmi gond nincs. Minden motorom a legjobbat kapja, így ő is Motul-lal megy. Néha nagyobb oktánszámú benzint tankolok bele, hogy áttisztítsam a rendszert. Meghálálja.
Nagyon szeretek vele közlekedni városon kívül. Hiszen őt nem lehet hajtani. Kanyarokba 120-szal érkezni. De lehet vele élvezni magát az utazást. Lehet nézelődni. Élvezni a tájat. Maga a boldogság. Pedig a sebességet is szeretem, meg a 120-as kanyarokat. De maga a mennyei öröm, mikor magáért az út élvezetéért ülök rá akár erre a kis robogóra. Próbáljátok ki Ti is!

Hibalista

- Még semmi nem romlott el rajta. Kopó alkatrészek szorultak eddig cserére (fékbetét, hajtószíj).

Ide hordtam szervizbe

Muki, akire mindig lehet számítani.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én, bár a kétütem egyes részei még fehér foltok előttem.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 4700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Nincs előző motorom. Az összes megvan! Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46