A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Neo,s 50 2006 (49)

Neo,s 50 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy kétkerekű vásárlókocsi, ami jól is néz ki

Szöveges ítélet

Ezt a motort csak szeretni lehet! Vagyok 194 cm 108 kg és azt mondhatnám hogy a 70-es tempót jó birja allatam.Szinte minden nap használva van az idöjárástól függően. A nejem a környezö településeket is megszokta látogani rokonsági célból. Ami a rossztulajdonságát illeti csak anyi hogy lehetne egy kicsit lágyab az első teleszkopja mert ebből fakadóan töredezhetek le a müanyag fülek.Nagyo jól meglehet pakolni az üléscsomagtartóját pláne mikor kedvesem elmegy a Tescoba, na meg van középüt egy kis fül ahova szintén tud pakolni. Van az utcában egy ugyan ilyen felépitésü Neos csak anyikülönbségel hogy nagyobb köbcentis rendszámos. Szóval nagyon dijazuk ezt a gépet!!Még annyi hogy a vételéára 220000 ft -volt. A kompresszió még mindig tökéletes önindítóval is indul gond nélkül, jó, a fürgesége mintha alábhagyna,de a majd 17000 km azért mond valamit meg kitudja hogy valójában amiket le írtam adatokat,az ellőt menyit tettek bele.Viszont az első rugózása lehetne lágyabb.

Hibalista

- Fékbetét csere ez nyilván való.Egy égő csere. A sztenderjét kellet javitani a sok állitástól. Négy éve használjuk két évente visszük a szerelöhöz karbantartás céljábol.Mikor megvettük volt az első anyi gondja volt hogy az elözötulaj ahogy behozta Olaszból nem vergödöt vele,ő is használtan vette. Most anyi a különbség a két éves felülvizsgálatokhoz képest, hagy a homlokfal müanyag fülei az összes megadta magát.De igy is a müanyaghegesztéselis csak 10000 ft lesz a megbeszéltek szerint.Ehez csak anyi ez a probléma úgy lassacskán jött elő. Megint eltelt egy év. A levegőszürő csavarja valahol kirázodott meg a,levegőcső tört el, ez csere. A kipufogó könyök csatlakozásnál tömítés csere mert kifújt. Egész karburátor takarítása,rendbe rakása, fékolaj,és gyertya csere.Na meg most jött ki rajta hogy első égő csere mert a távolsági sűrűn be dobja az unalmast,csak azt nemtom hogy miért? Ja a szervíz költségem 6800 huf szerintem reális végül is ebből a munkadíj volt 2000 huf.Majd írok még remélem csak jövőre....

Ide hordtam szervizbe

Kátai Gábor Szentes

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 4300
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16277
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46