A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Rhio 700 FI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy Rhino aki inább egy Hyppo

Szöveges ítélet

Évek óta kerestem egy Quadot, amivel a közvetlen lakókörnyezetemnél kicsit nagyobb sugarú körben tudom felderíteni ki hazám szépségeit. Néztem használtat és újat, olcsóbbat és drágábbat. 2013 januárjában találtam egy hirdetést, melyben egy Yamaha Rhino 700 FI vált feleslegessé volt tulajdonosának, ráadásul a közelben volt. 2.450.000.- Ft-ét sikerült megvásárolnom rengeteg extra tartozékkal melyek ára egyébként elég borsos. A Rhino új ára 3,8-4.2 millió forint körül van, ami elsőre soknak tűnhet, de megéri a pénzét! Örültem, hogy végül is egy UTV-t tudtam vásárolni egy kisebb ATV újkori árán. Gondoltam az quadok irányában mutatkozó előítélet sem lesz olyan erős, hisz ez inkább egy terepjáróra hasonlít. A tomboló tél kellős közepén hoztam el a volt tulajdonosától és egyből adtam neki. Hatalmas hóban próbáltam ki és egyből sikerült 50-km-t levezetnem vele néhol derékig érő hóban és fél méter mély befagyott belvizes réteken. Mikor hazatértem már tudtam, hogy ezt kerestem évekig. Sajnos tesztet elég keveset találtam róla így megnyugtató volt a tudat, hogy nem egy sz**t vettem. Persze videomegosztókon néztem különféle videókat mindenféle gépről, de megtapasztalni egészen más. Ahogy jött a nyár egyre többet és egyre vakmerőbben használtam és 4 hónap alatt sikerült beletennem 1000 Km-t. A környékünkön nincsenek hegyek így inkább sík terepen használtam ami sok sarat és vizet takar. Nem találtam olyan mély és ragadós sarat amin ne ment volna át gondolkodás nélkül (néha kilométereken keresztül) és legtöbbször még 4x4 sem kellet, a difi meg pláne. Sajnos a környékbeli vadászoknál hamar kiverte a biztosítékot, de inkább az irigység dominált náluk mint a józan ész. Pedig éppenséggel nekik lett kitalálva az UTV. Ahol a G merci már rég elakadt a rhino még csak ott kezdte jól érezni magát. Szóval nem akadt olyan vadász "haver" aki állta volna a sarat velünk szemben (Suzuki vitara, samurai, Pick-up-ok tönkelege, Toyota land cruiser stb. ). Quad szélesség, nagy hasmagasság nyomatékos motor kis súly ez a recept. Az automata váltója igen jó (P R N H L). Egy dolgot azonban elmondanék még, nem verseny autó! A végsebessége 55- 60 Km/h, csak a kipróbáláskor mentem ennyivel. Zömében 40-45 Km/h-val jártam vele aszfalton vagy jó minőségű földutakon, terepen pedig a józan ész szerinti tempóval. Ez kimondottan terepre való nem országútra. Érdekes akárki megszólított a Rhino miatt az volt az első kérdése "Mennyivel tud menni?", pedig nem hasonlít egyetlen általam ismert versenyautóhoz sem. Visszatérve a vadászokhoz, miután észlelték, hogy besültek a méregdrága csodáikkal már csak a hang és természetvédelmi szempontok domináltak a beszélgetéseinknél. "Túl hangos és elriasztja a vadakat. Hatalmas csapákat hagy és tönkreteszi a területet." mondták többen is. Töltök fel képeket arról, hogy mennyire zavarta a vadakat az egyhengeres monoton duruzsolása, de csak annyit, hogy a legtöbb vadat annyira meg tudtam közelíteni vele, hogy kővel agyon tudtam volna dobni őket. A súlyáról meg csak annyit hogy 540 kg, ha szombaton átmentem egy búzatáblán, vasárnap már nem találtam a csapát. Arról nem is beszélve, hogy a 540 és a 2 tonnás terepjárók, hogy aránylanak egymáshoz. Végül úgy döntöttem a békesség kedvéért eladom. Pár hete adtam el de már most hiányzik, azóta megnéztem vagy ötven terepjárót de az nem ugyanaz mint egy UTV. Rendet kellene tenni az emberek fejében és az előítéleteket megszüntetni, aki buta az a terepjáróval is buta és a quaddal is azok ellen fel lehet lépni. Mostanság ismét az UTV-ket nézegetem. Polaris ranger 800 HD-t próbáltam illetve a kistestvérét, valamint tetszik a Polaris RZR 570 -is de az inkább sport gép, egy rangert jobban ki lehet használni. Yamahát csak azért nem veszek mert akkor miért adtam el a régit. Sajnos a Polaris-ok elég drágák a HD közel 6 millió rend számozva. A Yamaha csak zöld rendszámot kapott annak előnyivel és hátrányaival, de legalább használhattam közúton és a rendőrök is tök jól viszonyultak hozzá. Összegezve kompakt méret, erős 700-as motor, jó váltó, masszív futómű és váz, praktikus billenő plató.

A végére csak annyit aki hasonló gép vásárlásán gondolkozik annak bátran ajánlom a Yamaha Rhino 700 FI-t mert megbízható és hasznos társa lesz off-road körülmények között.

Hibalista

- Míg használtam nem hibásodott meg rajta semmi.

Ide hordtam szervizbe

Privát szerviz.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 4700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 15 l
Előző motorja? Következő motorja? Rhino
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46