A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xj 600s 1992 (598)

Xj 600s 1992 (598) 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Egyszerűen nagyszerű

Szöveges ítélet

Yamaha XJ 600 Diversion (1992)

Még sokat nem tudok regélni róla, nem sok km-t mentünk együtt, de az alapvető tulajdonságait kiismertem.
500 ezer forintom volt motorra, nem sok pénz, de válogatni a különböző típusok között, arra elég. Sokat gondolkoztam, érdeklődtem, hogy milyen is legyen életem első nagymocija. GSX-F 750? Szép, de minek nekem a 110 ló, meg a 200 ennyi mennyi végsebesség. CBR? Nem, túl sportos. A ZZR gyönyörű, csak annyi pénzem nem volt. Így került a képbe az XJ, ami után elkezdtem érdeklődni, a neten hasonló írásokat keresni. Végül megállapodtam, és találtam is egy szép példányt, amit sikerült a fent említett összegért megvennem. A kilóméter biztos, hogy nem valós benne, a járművek órájának 80 %-át visszatekerik kis hazánkban. Nem is ez volt a döntő. Nem füstöl se hidegen, se melegen, indul mindig, nem rángat, nem durrog. Persze ettől függetlenül még zsákbamacska a vétel. Nem fiatal motorról van szó, de a megbízhatóságáról különösen híres ez a gépezet. Szóval első dolgom volt lecserélni az olajat (Motul 10W-40) és csak menni vele. A teljesítménye nagyszerű a kategóriájához képest. Nem kell szétpörgetni, ez nem arra való. 2000-től már jelentkezik az erő, 6000-nél még rádob egy lapáttal. Én, ez utóbbi fordulatot nem szoktam elhagyni, esetleg előzésnél, ha már szorul a hurok. Akkor jól jön a tartalék szufla. Gyönyörű hangja van a gyári dobokkal, és nagyon szépen mutat rajta a két kémény. A kuplungkosár zörög, de semmi probléma vele. Leghosszabb utam a Kékes volt még, ez 500 km-t jelentett aznap. Nagyon kényelmes az ülése. Mögöttem még nem ült senki, az utaskényelemről így nem tudok nyilatkozni. Szépen teljesített, és nagyszerűen evett. Nem az a falánk fajta, nyugodt tempóval 90-110 km/h 3,7 liter/100 km. A városban sem tudtam még 4,7 fölé vinni a fogyasztást. Az 5000 km alatt nem evett egy csepp olajat sem. Szerintem ez magáért beszél. Egyszóval aki kedveli a túrázást, ennél jobb motort nem fog kapni ebben az árkategóriában. Írásom folytatom, ha egyszer végre jó idő lesz.

Nos eltelt egy kis idő, és mint korábban írtam, a km tényleg nem volt valós, ezt be is bizonyította a váltó. Sajnos cserélni kellett, ami azt jelenti, hogy bőven túl van a 100 ezren a gépezet. Még mindig hiba nélkül teszi a dolgát, motorikusan semmi gond nincs vele.
Akinek van valami kérdése a mocival kapcsolatban, nyugodtan írhat ide: makimi@invitel.hu

Hibalista

- váltó cserére szorult, meg a kormánycsapágy is.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? XL 125 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46