A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

X-City 250 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elegáns városi cirkáló

Szöveges ítélet

Az X-City 250 egy optimális motor, ha az ember kezdő vagy nem akar/tud többszáz km-es túrákra eljárni vele. Tökéletes városi motor, bár az ülés alatti csomagtér nevetségesen kicsi, úgyhogy túradoboz nélkül nem ajánlom. Hidegen, az első komolyabb gázadásig "makrancos", de aztán már minden tökéletesen és kulturáltan működik rajta. Nem mondanám, hogy annak való aki a lámpáknál mindenkit le akar gyorsulni, de a normális elvárásoknak bőven megfelel (egy 1,4-es benzines autó azért általában nem ellenfél). A külsejéről annyit, hogy nem volt ember, akinek ne tetszett volna, akár motorosról van szó akár nem...
Egy szó, mint száz: én nem bántam meg, hogy megvettem. Ha netán durvább motorra vágyom, akkor majd bérelek egy tesztmotort és jól meghajtom, de amúgy ez is elég. A leghosszabb út eddig kb. 120 km volt, ami egyáltalán nem volt megerőltető.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Kaposvár.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2200
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Neo's 50 Következő motorja? VT 750 Spirit
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46