A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yzf-R1 2001 (998)

Yzf-R1 2001 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elfogó vadász

Szöveges ítélet

Életem szerelme, első látásra belezúgtam. A próbakör után remegő végtagokkal szálltam le róla (gsxf 600 után), nem számítottam ilyen élményre.
3000-ig nincs nyomaték, utána a pillangószelep-állással egyenes arányban szélesedik a mosoly:) és emelkedik el az eleje...
Vigyáztam rá és mindig hazahozott, sokat túráztunk, soha nem hagyott el. A barátnőm hősiesen ülte végig ezeket az utakat a fél-egérpadnyi hátsóülésen, nekem 2 napig fájt a nyakam hosszabb utak után.
Minden fájdalmat kárpótolt az erő és a hang!
Egy triovál Yoshimura segített abban, hogy ne közlekedjek feltűnés nélkül. A műszaki vizsgán felkapták a fejüket amikor beálltam a műhelybe, de nem piszkáltak miatta.
Pirelli Diablo Corsa volt rajta, de ez minden szemetet összeszedett, végül egy hűvös hajnalon talált valami éleset ami kiharapta, ezután maradtam a régebbi Diablonál.
A futómű végtelenül stabil, nagy sebességnél sem érzem hogy instabillá válna. A fékek nekem egy picit gyengék, lehet, hogy a nagyobb súly volt az oka :)
Most, hogy minden bringát csak hozzá mérek, eldöntöttem, hogy meglepem magam egy fiatalabbal - de csak egy túramotor mellé.
Elég nehéz úgy következő motort venni, hogy ne arra gondolj - ezzel is fogok tartósan 260-at utazni a pályán?

Hibalista

- Váltó -170.000 Ft
-

Ide hordtam szervizbe

Yamaha World - itt javították a váltót, nagyon korrektek voltak, gyorsan és jól dolgoztak

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Biker-world Rudi - olajcsere, fék, lánc, lánckerék, stb. - rendes srác, mindig segített, tudtommal sajnos leállt a javítással...

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46