A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xj 650 1980 (650)

Xj 650 1980 (650) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elnyűhetetlen nyugdíjas

Szöveges ítélet

Sziasztok. Az én gépem pontos megnevezése, Yamaha XJ650P, mely rendőrségi motort takar. 1987-től 2005-ig állt szolgálatban, majd a leselejtezését követően szerencsés módon került hozzám. Megláttam egy szerelőnél, aki elmondta, hogy teljesen át kell alakítania, pirosra festenie, idomokat, dobozokat ledobnia, stb., melytől én elszörnyűlködtem. Ezek a típusok még eredeti rendőrmotornak készültek, nem utólag pakoltak rá dobozokat, lámpákat stb., így a véleményem az volt, hogy nem lenne szabad megváltoztatni. Az azonnali szerelem másik oka pedig az, hogy 1993-1996-ig volt szerencsém rajta több rendezvénybiztosítást és szolgálatot végig "lovagolni", így Isteni közbenjárásnak ítéltem meg a találkozásunkat. Körbeudvarolva az új "tulajdonost" sikerült a gépet megvennem 220.000 Ft-ért. Mivel lehetőségem adott volt utána néztem és megtudtam, hogy a Rendőrség az előző évben lecserélte a karburátorsort, az első fékeket, a vezérműtengelyt, a raktárból kaptam két bontatlan kipufogó csövet és egy benzincsapot, így egész jó indulás volt a motor újraélesztéséhez. Boldog voltam, mert sikerült egy igazi rendőrségi motort megmentenem, a kéklámpák, sziréna lent pihen a pincémben. (Ha egyszer végleg nyugdíjba vonul visszaszereltetem őket és majd az unokáimnak mesélek a közös kalandokról) Egy dolgot, a váltóját kellett egy lendülettel a kukába dobni, mert az sajnos teljesen szét ment. Megtudtam, hogy nem a konstrukcióval volt a baj, az utolsó használója BMW-re szeretett volna átülni és széttaposta. (Megmondtam neki a véleményem, nem tartom igazi motorosnak). Jelenleg motorikusan teljesen kész, csodálatos hangja van, nem hajtom, 90-100 között utazgatunk, a fogyasztás 4-5 liter között megállt. Alkatrész gond nélkül beszerezhető hozzá, eredeti Yamaha alkatrészek kerültek a blokba. Rendkívül stabil, könnyű vele lassan, araszolgatva menni, bár hosszútávon ilyenkor melegszik. A kardán hajtásával nem nagyon kell törődni, én nem szeretem a láncos motorokat a kenegetés miatt. A felújítás óta 1000 km-t mentem vele, most ismét olajcsere következik, illetve a gyárival megegyező, teljesen új festést kap. Összességében én teljesen elfogult vagyok a géppel szemben, hisz a fiatalságom egy kis darabját, emlékeit, élményeimet kaptam vissza és adhatom majd át a fiamnak és remélem unokáimnak.

Hibalista

- Teljes felújítás alatt áll a hosszú, strapás használat miatt.

Ide hordtam szervizbe

Egy lajosmizsei motorszerelő, de áldjuk a kezét és a hozzáállását. Hiába, Ő is motoros :-)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1987
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 165000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46