A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

XJ 600 N 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eltalált ujrakezdés

Szöveges ítélet

Újra vissza akartam ülni a nyeregbe, és kellett egy motor amivel dolgozni járhatok (a Dunán hajózok, viszem magammal). Egy könnyű, régivágású motort kerestem, amivel kellemesen motorozhatok, de csomagokkal is megpakolhatom.
A gépben csak 10000km volt, senki nem használta, a gyári túradobozok soha nem voltak fenn a gépen.
Vettem rá egy plexit, mert pályán nem lehetett megmaradni rajta, ezenkívül mást nem költöttem rá.
A páromnak ez az első motoros élménye, lassan megszereti (megszokja), nem panaszkodik, hogy hátul kényelmetlen lenne.
Várpalotára, a Yamahásokhoz járok szervízbe, sok mindent megcsinálok magam (olajcsere, telóban olajcsere , szűrők cseréje), mivel autószerelő az alapszakmám, de ők szinkronizálták, feszítik fel a gumikat, és a kérdésekre is készségesen válaszolnak. Csak a legjobbakat lehet róluk mondani!
A gép megelégszik 4,5literrel, csak pályán lesz iszákos, de egy 60lovas gép nem rakéta. Sokat mentem vele Romániában, az ottani benzin sz@r, nincs meg a kiírt oktánszám, jobb a 98-ast beletölteni.
A gép egy hölgyé volt, a nyeregből kifaragtak, hogy leérjen a lába, de én 190cm vagyok, így 300km után elkezdek "ficeregni", töri a csontos se...em.
Újrakezdeni kiválló, nem okoz meglepetéseket, nem ideges, de lehet vele tempósan menni, előzni.
A motorja, mint több fórumon olvastam elnyűhetetlen, a világból kimegy.
Ha sikerül váltanom, maradok a típusnál, csak a 900-ast választom, több erő, és kardán.

Hibalista

- Most cserélem a gumikat, a többi a szokásos kopó alkatrész, fékbetét,..

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Németh Várpalota Rendesek, gyorsak, segítőkészek és értenek hozzá!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10600
Megbízhatóság (9) Vezetett km 9700
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? XJ 900 Diversion
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46