A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yzf-R1 2004 (998)

Yzf-R1 2004 (998) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Én, az oroszlán-szelídítő

Szöveges ítélet

2007-01-22

2006 karácsonyára vettem magamnak ajándékba. Ez a motor volt az álmom. Pont ezzel a fényezéssel. A bordó-ezüst 2006-os már nem tetszik. Igaz hogy még csak 2 hete van meg, de azért már pár dolgot le tudok róla írni. Például azt hogy könnyebb vezetni, mint a régi R6-omat. A súlya érzésre ugyan olyan. Megfordulni viszont sokkal könnyebb vele. A futómű még a borzalmasan rossz főútvonalak hibáit is elviselhetővé teszi, mindezt úgy, hogy közben félelmetesen stabilan fekszi az utat. A blokk nekem kicsit zajos, az R6 után. Az sokkal szebben és csendesebben járt. Ha már negatívum akkor még ide lehet sorolni azt hogy az ülés baromi kemény. 40-50Km után fájt a seggem rajta.
A teljesítmény iszonyatos. Sokkal-sokkal több, mint ami utcára elég. Ez már komolyságra int. De tényleg! Szerintem ez már az, amivel nem eszetlenkedik az ember, hacsak nem akar gyorsan meghalni.
Sokan írták és mondták róla, hogy 8 ezer alatt nyomatékszegény. Hát nekem sajnos nincs összehasonlítási alapom, de nekem teljesen megfelelő. Legalább felhasználóbarát a városi és főutakon való közlekedésre, és nem akar gazdája alól azonnal kiugrani. A fogyasztás nekem 7 liter körül van. Ebben volt párszor jóval 200 fölött, persze nem huzamosabb ideig, mert azért hideg van január lévén. A fékeket nagyon óvatosan kezeltem a hideg miatt, de az is félelmetesen jó fog. Miután megvettem tervben volt a gyári kipufogó majdani cseréje, de már meggondoltam magam. A gyári dob is gyönyörűen szól, vétek lecserélni.
Hát most még a csak ennyit tudok elmondani, de később még folytatom tapasztalataim leírását.
Ja, és még valami! Csak akkor vegyél ilyen motort, ha előtte kellő tapasztalatot szereztél már, 100LE fölötti motorral!!!
Jól gondold meg!

2007-10-25

Sikerült balesetmentesen, és rengeteg élménnyel gazdagodva végigmotoroznom a szezont. A motor mindvégig hibátlanul működött.
Megjártam vele a Horvát tengerpartot, és az E. ringen is körözgettem. A tengerparti kalandozáshoz a vágott slick helyett a gyári Michelin Pilot-ot tettem fel, mivel az autópályás utazáshoz ez jobban megfelelt. Akkor a tartósság volt fontosabb nem a tapadás. A csomagomat, ami egy nem túl nagy hátitáska volt, (én inkább készpénzt és kártyát viszek) a hátsó üléslap alján kihajtható fülekhez rögzítettem egy gumis hálóval.
Még a tavasszal az apróhirdetéseket böngészve találtam egy eladó Termignoni kipufogót, és felrúgva az addigi meggyőződésemet, hogy nem cserélem le a gyárit, megvettem. Jó volt az ára, szép is volt, és tudva, hogy dögösebb hangja lesz, megvettem, amit nem bántam meg.
Majd, hogy még mélyebb erősebb hangja legyen, beszereztem bontóból egy Y idomot, és kiütöttem belőle a katalizátort, az eredetit meg polcra tettem. De nem sokáig, mert a gyári légszűrővel és a nyitott rendszerrel eltűnt az erő a motorból. Próbálkoztam egy sportszűrővel, ami meg is hozta a várt eredményt, mert a motor megtáltosodott, viszont a port átengedte. Aki csak a versenypályán használja a motorját annak szinte kötelező, de kint a közutakon használva, nem éri meg.
Szóval mindent összefoglalva, hogy végre a mondókám végére érjek, szerintem 2 dolog van, ami jót tesz egy R1-nek. Az egyik egy sport dob a másik egy 16-os első lánckerék, de azt kötelezően, ! HA ! már betörted a paripát.

2008-11-04

Ismét lement egy szezon, és büszkén mondhatom, hogy az R1 hibátlanul működik, és mindenféle baleset és „húzós” helyzet nélkül sikerült megúsznom a nyarat.
Az idén is Horvátországgal indult a szezon, majd egy rövidke 2 napos Alpok túra fért bele az időmbe. Horvát út előtt a szerviz egy kicsit előre hozva, és A-tól Z-ig minden, de minden át lett nézve a motoron, és az előírt dolgok ellenőrizve vagy kicserélve.
Én minden szezon előtt azt is megteszem, hogy egy ráérős délután, szétszedem, megtisztítom és bezsírozom a kuplung és fékkart meg a sztendert, illetve a bowdenekt megolajozom. Határozottan kellemesebb lesz vezetni a motort.
Tavasszal, olaj, légszűrő és gumi cserével indul a szezon. :-)

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46