A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Vmax 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Erő demonstáció

Szöveges ítélet

Ez egy muscle bike! Az erő megtestesítője, mikor a parkolóban letámasztja az ember sokan jönnek irigykedve és csodálva a gépet, látni a tekintetekben hogy sokak akarnának ilyet de nincsen bátorságuk hozzá, inkább vesznek egy turamotort vagy valami szürke hétköznapit.
A vmaxal nem olyan egyszerű motorozni, leginkább csak egyenesen lehet gyorsan menni, a kanyarokba nem szeret bemenni, úgy kell bekényszeríteni, fékek is csak lassulásra képesek, és nem intenziv fékezésre, a futómű inkább kényelmes (jól elkeni az úthibákat) kevésbé ráz a kereszt irányú meggyűrődéseken. Sajnos a váz gyenge a nehéz és igen izmos motor bolock magában hordásához (csőből készített bölcső váz, régi motorok váza sajnos ilyen, ez a motor is 1984es tervezésű), ha az ember álló helyzetben a kormányt keresztben vágja a váz megremeg mint a kocsonya.
Yamahán nincsen motor olaj nyomás jelző műszere csak olaj szint mérő, míg az előírt 10W40es olajjal jártam keményebb gyorsulások alkalmával felvillant az olaj szint piros lámpája, nem valami jó úgy tépni a motor szarvát hogy ég egy piros lámpa a motoron :/ Egy jó szakember ajánlotta hogy próbáljam ki a motul 10w50-es olaját azt szeretni fogja a Vmax. Azóta nem fogy az olajam és nem is folyik el az olaj a szintjelzőtől mikor gyorsulunk lámpától lámpáig :)
Hidegben nem szeret felmelegedni a motor, de kánikulában szinte mindig a piros határán billeg a mutató. Télies vagy alpokos időben meglepően megnyúlik az étvágya gondolom mert nem tud üzemi hőmérsékletre felmelegedni simán tud 10litert fogyasztani.
A Vmax viszonylag kényelmes motor hosszú távon, nem panaszkodhatok, szélvédelme ill. eső elleni védelem nincsen de ez a meztelensége miatt nem lehet hibája. 2000 méter felett már érezhetően csökken a teljesítménye és ez még feljebb csak rosszabb lesz.
Még az ésszerűség határán használható izmos bika, nem túl nagy a fentartási költsége, amit olvastam a Vmax 2ről az alapján az nagyon pazarló lehet, nagy fogyasztás benzinből gumiból, nehéz az 1,7es motor miatt és a súly lóerő arány nagyon hasonló a régiével, de hát egy Maximum feliratot csak a a kor maximumára lehet feltenni! Vajon megéri gazdaságilag egy Vmax 3-at kiadni és fenntartani?
Hallottam egy kis tuningot a maxihoz, így még fickósabb lehet, hogy v-broostot ki kell venni belőle és egy sima csövet kell helyére tenni (így a fogyasztás szállhat el) de lehet hogy csak a villanymotornak elég adni egy szál dróttal egy stabil 12v-t amikor örült gyorsulást akarunk már 6000fortulat alatt is :)

Hibalista

- Eddig:
- egy yuasa akkumlátor, egy pár fékbetét hátra, hidró kuplunkg felső karmantyú alsó karmantyú, egy hátsó gumi, teleszkóp villa szimering (nem gyári hanem egy kicsit passzosabb mert a gyári méretű valamiért áteresztet)

Ide hordtam szervizbe

Én szerelem

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? vs 600 Következő motorja? FJR
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46