A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

DT50X 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez biztos 50-es?

Szöveges ítélet

Már előtte is motoroztam Simsonnal a határban, de ugyebár az ember elég hamar megunja az örökös szerelést és fogszívást. Így hát a jogsi megszerzésekor vettem meg a kis DT-t.
Miért erre esett a választásom?
Falun élek, emiatt sokat vagyok földúton és aszfalton is. Tehát a speed gépek kilőve. Cross motort meg túlzásnak tartottam volna hiszen csak van azért aszfalt is és kellett az a bizonyos "arany középút". Ez a Supermoto. Mivel én Japán fan vagyok ezért az Aprilliák és Derbik kilőve.

A motor Mianrelli AM6-al van szerelve ami egy nagy erős, pörgős blokk.
Elől-hátul kétdugattyús AJP fék van ami borzalmasan erős. Olyan szintű fékerőt produkál ami egy 125-ös gépnek is bőven elegendő lenne.
A digitális kijelző sokmindent mutat. km/h, napi megtett km, össz-vissz megtett km, átlagsebesség, gyorsulás (0-40) és még sok-sok egyéb dolgot.
Egyedül amit hiányoltam az az üzemanyag szint jelző.
A fogyasztás elég sok is lehet nagyon kergetjük a vasat de 65-ös utazóvel nekem nem fogyaszt 4 egész litert!
Ha lövöd neki akár 6 is lehet de valamit valamiért.
Olyan 6000 körül kezd el igazán menni és olyan 10000 fölé szinte fölösleges pörgetni mert nem húz jobban.
Nekem a végsebessége olyan 95 körül van egy Technigas E-nox kipufogó rendszerrel.
Az biztos hogy még sok évig el fog kísérni a kis Yamaha.
Mindenkinek ajánlom mert egy nagyszerű érzés egy ilyen géppel motorozni!

Hibalista

- Semmi!
- Eddig 3-szor toltam, amikor kifogyott a benzin.

Ide hordtam szervizbe

Megvétel után elvittem egy helyi szakihoz.
De csak átnézte... semmi baj nem volt

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 14700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? S51N Következő motorja? DT125X
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46