A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xjr 400 1993 (400)

Xjr 400 1993 (400) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete párduc

Szöveges ítélet

Még 2005 nyarán láttam meg a gépet a neten keresgélve és nagyon megtetszett, leginkább a klasszikus naked bike kinézete fogott meg és az, hogy elég ritka(ez később már nem volt túl pozitív), mivel nálunk nem forgalmazták. November végére sikerült a pénzt összegyűjteni rá és már hasíthattam is, már amennyire a hőmérséklet engedte. 250-es ETZ után eléggé erősnek találtam, bár az igaz, hogy kívánja a forgatást. Azt nem mondanám, hogy az alsó tartományokban nem megy, de igazán 6-7000 környékén jön meg az ereje. De ez asszem természetes egy 400 köbcis gép esetében. Egy mázsa körüli tömegemmel a végsebessége 6-ban 150 volt óra szerint, de ez 9000-s fordulatszámnál, tovább nem tudtam forgatni hatodikban. Lehet, hogy az egy mázsa körüli tömegem miatt volt ez és könnyebb pilóták alatt tovább is pörögne a gép.
A futóműve szerintem abszolút mefelelő, elöl a 41 mm-es villák jól végzik a dolgukat, ahogy a dupla tárcsa is.
Igazi hibájaként egyedül a fogyasztást tudnám említeni, ami szerintem magas. Átlagosan 6 és 6.3 liter közötti, de nagyon kímélve, városban lámpás gyorsulásoktól mentesen, jobbára az autók tempójában, országúton 100-110 de max 120. Egyszer mentem vele pályán is két személlyel, ott tartós 120-130-nál hét felett evett. Szerintem ez kicsit sok.
Egyéb rendellenesség, amit tapasztaltam, az a blokk hangos csörgése az alpjárat közelében, vittem szerelőhöz is, de ott azt mondták, hogy nem gáz, ezek ilyenek.
Talán még egy probléma: gyenge alkatrészellátás! Ez addig nem gond míg nincs szükség valamire, és mivel én buktam egyet, ezt közelről tapasztaltam meg, amikor hét hónap kényszerpihenő következett.
Ja és még valami, a biztosítás. Ebből a szempontból bármelyik négyszázas gép rossz válsztás, mivel pontosan annyit fizetsz, mint egy ultrabrutál 6321 köbcentis gépért! Szerintem ez nem tisztességes!
A gépet egyébként mindenkinek ajánlom, aki nem a nagy teljesítmény rabja, és megelégszik 53 pacival és 35 Nm-rel és nem szándékozik összetörni, mert egyébként nagyon kényelmes utasnak is, csak ugye a szélvédelem hiányzik, de szerintem aki naked-et vesz, az vállalja ezt a kompromisszumot.
Folytatás várható...:)

Hibalista

- Mivel volt egy balesetem vele, elég sokmindent kelett rajta javítani, de önhibájából semmi nem romlott el rajta, igaz nem is nagyon volt rá lehetőség:)

Ide hordtam szervizbe

Az alkatrészek több szerelőnél is voltak ezek közül a pesti Racsidepo-t emelném ki: korrekt munka korrekt áron kicsit sok várakozással

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

jómagam:)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1994
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 42000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46