A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

XC-300 Versity 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Haszonállat

Szöveges ítélet

Egy KLR600-at kellett felváltania, egy túraenduró elvárásait kellett teljesítenie. Becsületére legyen mondva, megpróbálta :-)) Persze nem ment neki, de ez az én hibám :-) Szóval kellett valami, amivel kiélhettem a motorozási vágyaimat, de ne fogyasszon sokat, kényelmes legyen, menjen, mint állat, nézzen ki jól, legyen üzembiztos. Ezeket szerintem tudja is, persze nem 100%-ban.
- Fogyasztása nyáron, Balcsi körül 3 liter, télen, 0 fok, nagyplexi 4 liter
- Kényelmes, ha kiveszem a háttámlát, de így meg ronda :-)182 centi vagyok
- Megy, mint állat hegyről lefelé :-) Egyenesen viszont csak kisállattenyésztőknek ajánlom. Olyan Opel Astra a gyorsulása,, óra szerint 150 a vége, de a GPS csak 130-at mutatott. Egy személy, 108 kiló :-)
- Nekem tetszik a sok szögletes nagyrobik között a gömbölyded formája.
- -10 fokban is második fordulatra indul, ékszíjcserén kívül még nem kellett bántani, azt is csak azért cseréltem, hogy biztos legyek a dolgomban.
Van hozzá nagy plexi is télire, mögötte teljes a szélcsend, viszont nagyon hangos lett a blokk, felhozza a zajt rendesen, végsebesség picit csökkent. Gyári plexijéből le kellett vágni 10 centit, mert sötétben nekimentem a garázsnak :-))) Azóta jó. 14-es kerekei nagyon jól elnyelik a rossz utak hibáit, de azért nem egy enduró :-) Az első sárvédő olyan hangot ad gödörnél, mintha le lenne valami szakadva a motoron. Tettem rá egy kerékpár kitámasztó keretet, azóta sokkal csendesebb. Túl nagy az idom és berezonál. Gyári csomagtartóval jó nagy dobozt is lehet rá tenni, ami egyben jó kapaszkodó is. Az oldalára lehet kapni vékony szélterelőt. Ez egy kb. 6 centis idomdarab, viszont csodát tesz a lábtérrel, megszűnik a gatyarázás :-) Nem is értem, hogy miért nem teszik rá gyárilag. Műszerfala impozáns, minden rajta van, ami kell. A jobboldali műszer multifunkciós, gyújtás nélkül akkut mér, gyújtáson hőmérő. Nagyon praktikus. Kevés benyánál elkezdi mutatni a tartalékon megtett kilométerek számát, mivel nincs tartalék állás, de jelzi egy sárga lámpa is. Praktikus nagyon. Kétféle napi számláló van rajta. Az egyiket kézzel kell nullázni, a másik automatikusan nullázódik 2 óra állás után. Túrákon lehet érdekes, nem kell vacakolni a nullázással. Csomagtartója nem túl nagy, mivel az ülés alatt van a 10 literes tank is. Zárt sisak már nem fér bele, arra ott a doboz. Elöl van két rekesz, az egyik zárható, abban van a szivargyújtó aljzat is. Fékek nagyon jók, finoman adagolhatók, jó nyomáspontjuk van. Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve, amire tervezték, azt tökéletesen tudja. Finom, halk járású a motorja, az egy henger szinte semmi vibrációt nem okoz. A 170 kilót könnyű sztenderre állítani, jó az emelő mechanizmusa, de van oldalsztender is. Kinyitva leáll a motor, néha meg is viccel, hogy nem indul, de így biztos nem marad lent. Próbálok valami negatív dolgot is keresni, de hirtelen semmi nem jut az eszembe. Talán picit csúszós az ülés borítása, meg rövid is a háttámlával együtt. Mindennapi futkározásra nagyon jó, de nem ilyednék meg egy hosszabb túrától sem. A motorja csak 270 ccm, de elég a 21 ló szerintem.

Hibalista

- Első tárcsafék ütött vásárláskor, csere 9e Ft, fékbetéteket is cseréltem, biztos, ami biztos, meg hajtószíjat is. Vettem rá két új gumit is, biztos ami biztos :-) City Grip, baromi jó

Ide hordtam szervizbe

SK, saját kezűleg szerelem, de eddig nem kellett :-)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 17600
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? KLR600 Következő motorja? KLR600
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46