A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fj 1200 1986 (1188)

Fj 1200 1986 (1188) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hevimetal

Szöveges ítélet

Nos, gyakorlatilag Simsonrol ultem at ra, kellett par honap mire osszecsiszolodtunk es nem feltem tole:) a motor nagyon eros, oriasi nyomatekkal meg alacsony fordulaton is. nagyon csipem, hogy nem kell valtogatni 30-tol folfele 5. fokozat es johet akarmilyen hegy.
3000-es fordulatig is szepen tol barmilyen fokozatban. eloszor csak ezt a tartomanyt hasznaltam, a forgalmat igy is konnyeden tartotta.a meglepetesek 3000 felett kezdodnek, 160-ig szinte megallas nelkul gyorsul, folotte mar kevesbe, de ott is szepen huz.angliaban laktam es ott hasznaltam minden nap majd ket evig szinte teljesen problemamentesen.-csak az a rohadt eso...:))

Mas motorokkal nincs sok tapasztalatom, de talan jellemzo meg, hogy egyszer mentem egy sv 650-el, es elkepedtem, h az FJ mennyivel jobban huz! tudom csak a fele, de akkor is meglepett, hogy ekkora a kulonbseg! -bocsanat az Suzukisoktol jo kis gep az is csak mas kategoria...

van hozza egy turaplexim ha azt is feldobom akkor nagyon jo a szelvedelem akar komoly temponal is, csak nem valami szep, igy mindig visszacserelem:)
a markolatfutes egy alom kotelezove tennem! az ules is nagyon kenyelmes, de azert hosszu tavon nekem kicsit tul "sportos" a testtartas.
a rendszamtabla mogott van egy lancolajozo tartaly, igy nem kell a lancot allandoan fujogatni es nem is frocskolodik az olaj,( a karbi vakuumja szivja az olajat), nagyon praktikus tobb ezer km-t kibir egy feltoltessel!
meg lehet ramolni rendesen, mentem mar vele kb 100kg cuccal. az uzemanyagjelzo es az ora is nagyon klassz, izig-verig turamotor.

fogyasztas: -csak varos 7,5 lityi-, -110-130 korul 5,5l-, -borzalmas magyar utakon docogve-mert sajnaltam:) 50-70 korul 4l-t mertem! egyebkent szerintem pont azert lehet ilyen takarekosan hasznalni,mert nem kell porgetni.

negativumok:
-nekem nehez a gep.ha tologatnom kell, es nem sima betonon all akkor nagy izzadas varhato. a kanyarokban is megerezni a sulyat, de azert ha megy mar nem gaz.
-a rossz utakat nem szereti eleg jol dobal
-a muanyag burkolat szetreped idovel es zorog is-igaz 21 eves:)
- ha nagyobb tempoval halad az ember folyamatosan, eszegeti az olajat egyebkent normal temponal ez nem szamottevo,de egy tempos 1000km-es tura eseten erdemes ezzel szamolni.
-sokaktol hallottam, h a kettes fokozat kidobalasa tipushiba. ezzel talan szerencsem van mert semmi gond a valtoval, talan csak annyi ha az ember 1-ben nagyon kiporgeti akkor nem lehet berantani 2.-be hirtelen.-erdemes nyugisan valtani.
- hidegben 5C alatt nem szeret indulni, trukkozni kell a szivatoval es a gazzal.

hibak:
- a kuplung egy idoben csuszkalni kezdett, ezt konnyen orvosoltuk az FJ club javaslatara beraktunk meg egy rugot a regi tetejere. igy mar semmi gond csak eleg ferfiasan kell kezelni a kuplungot:)
-a kuplung hidraulikus reszen van egy szimering es ezt erdemes lecserelni kb. evente, mert ha nagyon elfarad akkor kiengedheti az olajat, bar ezt en sosem vartam meg.fel oras munka.egyebkent nem tul draga hozza a cucc es erdekes, h meg mindig lehet hozza eredeti japan alkatreszeket rendelni!
-a hatso fektarcsa vetemedett-csere


Osszessegeben nagyon szeretem, szerintem az arat magasan megerte es meg abbol az idobol van amikor igazi minoseget gyartottak. ha egyszer elviszik biztos leiszom magam banatomban:)

Hibalista

- hidraulikus kuplung, fektarcsa

Ide hordtam szervizbe

magam szerelgetem

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1988
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46