A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xt 600 E 1995 (598)

Xt 600 E 1995 (598) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Hűséges jóbarát

Szöveges ítélet

DT80-as után tanulóként félve ültem rá a 600-as XT-re. Tapasztalt motoros barátaimra halgattam ebben a döntésemben. A motor meghálálta bizalmamat. Többnyire városi (csúcs) forgalomban használtam, jó időben. Könnyen elfér az autók között, magas építése és tömege ellenére, könnyen lehet vele manőverezni lépésben is. A fútómű kiválóan tolerálja a rossz Budapesti utak hibáit. Ha kedvem tartja akát közlekedhetek vele patkán vagy lépcsőn is könnyedén.. szinte meg sem érezni. Ami fontos: 3-szor eldobtam 80-as tempoval, és a javítást megúsztam teleszkóp egyengetéssel, és egy lábtartó vagy kormányvég cserével. Megemlítem, a motor hátulján van egy doboztartó állvány ami a motor hátulját mindíg megvédte a horzsolásoktól. A motor nagyon strapabíró, csúszásnál a fejidom és az első sárvédő karcos lesz, de amint felállítod visszaugrik a helyére, tehát nem deformálódik. A két elem ára kb 30 ezer matricástól Yamahánál ha mégis zavarnak a karcok. Egy kezdő motorosnak ez egy komoly szempont, hogy szép új motorját mennyiért tudja megjavítani az eleinte törvényszerű balesetek okozta károk miatt. Fontos, hogy az XT600 léghűtéses, tehát nem kell figyelned a vizet a gépben. Egy fontos dologra kell csak ügyelni: az első olajcserét követően az olajat 5-6 ezrenként le kell cserélni. A szerkezet egyszrűsége miatt nem kell extra kölcségekre és meglepetésekre számítani. Csak a kopó alkatrészekre kell költeni. Ideális közlekedési eszköz városban. Van benne erő, nyomaték, az autókhoz képest jól gyorsul. pl egy standard bmw 328-nál 150kg utastömeggel nagyjából 7,6kg jut egy lóerőre addig az xt600-nál 80kg utastömeggel 5,9kg jut egy lóerőre (gyári 42LE). Alacsony fordulaton leadja a nyomatékot, békés és jó érzés vele közlekedni az autók között. A hagyományos 1.6 100-120LE autók nem rúgnak labdába. Városi közlekedésben 100-as tempóig GSXR750-es (158LE) barátommal tudom tartani a tempót sűrű forgalomban, ahol csak autótól autóig tudja meghúzni neki az ember. Szabad uton persze nem tud szárnyalni a majd 4x-es erőfölénnyel. Annak tudom ajánlani aki "szereti a pénztárcáját" ill. szereti a megbízható dolgokat, amivel nem kell törődni. 3 éven át, csak az indítókulcsot kellet kézbevenem. Kezdő motornak, vagy munkára, közlekedésre ideális választás, ha nem cél az eszetlen száguldás.
Előnyök: ideális menetteljesítmény városi közl.-re, alacsony szervíz és javítási költségek, rossz úton, patkán, is kiválló, keskeny, könnyen kezelhető.
Hátrányként kiemelném: 1 henger fűnyíró szerű rezonanciát generál ami eleinte vagy hosszú úton taszító élmény lehet.

Hibalista

- akkumulátor 6.000.-
- első gumi conti. 13.000.-
- hátsó gumi conti. 17.000.-
- fékbetétek 6.000.-
- motorolaj 2x 6.000.-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 1800
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46